  • Data: 2008-12-30 19:09:03
    Temat: Re: A'propos gwarantowanych przepustowo??ci :-)
    Od: Mateo <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisał(a):

    > jak bardzo opłaca się go nie podanie ?
    > co będzie jak się go nie posiada, posiada go osoba trzecia nie będąca
    > obywatelem danego kraju i nie znajdująca się na jego terenie ?

    gdybys mi - jako bieglemu tak pyskowal

    to zabezpieczylbym _wszystkie_ dane
    lacznie z kartami pamieci z aparatow, komorkami, dyskietkami, plytami CD
    i innymi - w zgodzie w prawem oczywisce

    a jesli prowadzisz dzialanosc gospodarcza jako osoba fizyczna to jeszcze
    mozna by sie zastanowic czy aby w domu czegos nie masz - bo firma to Ty ...

    po co glupio kombinowac i pyskowac ?
    prawo moze i jest niedoskonale, ale przestrzegac go trzeba

    --
    Mateo