  • 81. Data: 2009-06-27 16:11:25
    Temat: Re: A nie mowiłem???
    Od: Magic <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Ty, a słyszałeś kiedyś o zachowaniu szczególnej ostrożności przy
    > dojeżdżaniu do przejścia dla pieszych, czy traktujesz to tylko jako nic
    > nie znaczący frazes?

    Nie o to chodzi. Mnie np dzieciak już raz od boku samochodu się odbił.

    > No. Piesi powinni se plecaki rakietowe pokupować, byle tylko nie
    > przeszkadzać jaśnie zapierdlajaćym kierowcom.

    Ja też uważam że ruch pieszych powinien być jak najlepiej odseparowany
    od ulicy. Czas skończyć z obciążeniem że "piesi byli tu pierwsi". Ulice
    są dla pojazdów, dla pieszych chodniki i przejścia. Pieszy na ulicy to
    intruz i tak powinien być traktowany.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 82. Data: 2009-06-27 18:48:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik wydusił z siebie te słowy:

    > Dostajesz w kask, kamieniem wyprysnietym spod kol innego pojazdu, masz
    > dziurke w kasku, zatrzymujesz sie i klniesz.
    > Aaa, nie masz kasku, dostajesz kamieniem w leb, tracisz panowanie nad
    > maszyna, walisz w matke dzieciom, staruszke i wycieczke przedszkolna.

    najs traj... ale

    Zakładam kask otwary, bez szyby (lub zbyt krótką), homologowany.

    "... dostajesz kamieniem w leb, tracisz panowanie nad
    maszyna, walisz w matke dzieciom, staruszke i wycieczke przedszkolna."

    Jak widzisz przespis (w tej formie, w jakiej jest) wcale nie chroni przed
    takim przypadkiem.
    Jakies jeszcze argumenty?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 83. Data: 2009-06-27 18:49:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Leszek Karlik wydusił z siebie te słowy:

    > Czemu nie liczysz osób nie będących w aucie?

    bo takie bylo założenie - to ich wewnętrzna sprawa - czy to załatwią między
    sobą czy nie. Generalnie sedno jest inne, wiec taką sytuacje po prostu
    pomijam.

    Tylko dlatego.

  • 84. Data: 2009-06-27 19:56:24
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)"
    >nie mówiąc o magnesie, ktory moze spac nawet bez kolizji i walnąć kogoś w
    >łep.

    Tej! Walnac Cie w lep?
    ;-)

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 85. Data: 2009-06-27 20:06:06
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)"
    > Jak widzisz przespis (w tej formie, w jakiej jest) wcale nie chroni przed
    > takim przypadkiem.
    > Jakies jeszcze argumenty?

    Ale przed takim chroni:
    http://www.piomay.riders.pl/foto/weekend/imagepages/
    image10.html

  • 86. Data: 2009-06-28 12:44:03
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Miałem li tylko na myśli, że (obustronny) szacunek dla prawa to w PL
    > może za 200 lat (taka średnia międzykulturowa). Przepraszam, ze tak
    > odebrałeś.

    Drogi Jacku Czerwiński!

    Od pewnego czasu obserwuję Twoje postępy w nauce u Wujka Staszka.
    Czasem z zaskoczeniem, czasem z wyraźnym zażenowaniem.
    Ponieważ sam ukończyłem wszystkie osiem klas nauki mówienia Celnej
    Riposty patrzę na te Twoje zmagania z materią z pewnego dystansu.
    I otóż co ja, absolwent kursów Mistrza Ciętej Riposty mam Ci do
    powiedzenia. [uwaga, rzecz była już tutaj pisana, ba! przez jednego z
    ojców założycieli grupy]
    "Nie masz nic do powiedzenia to nie pisz".

    ps
    problem z jednozdaniowymi odpowiedziami bywa taki, że ktoś może ich
    nie zrozumieć, wszak nie tylko przez swoje intelektualne zamulenie,
    ale przez niejasność tychże

    ps 2
    "miałeś li tylko na myśli" czy nie miałeś? Bo lanserkę słowną to też
    trzeba umieć uprawiać. Ty bynajmniej nie z tych.
    A "mieć-li" oznacza pytanie. "Bynajmniej" też nie oznacza tego na co
    wygląda.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 87. Data: 2009-06-28 14:13:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    magnes wydusił z siebie te słowy:

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)"
    >
    > Tej! Walnac Cie w lep?
    > ;-)

    Ty sie lepiej dobrze trzymaj :D

  • 88. Data: 2009-06-28 14:16:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    magnes wydusił z siebie te słowy:

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)"
    >
    > Ale przed takim chroni:
    > http://www.piomay.riders.pl/foto/weekend/imagepages/
    image10.html

    ale to dziura po upadku, a nie od kamienia lecącego i wytrącającego
    motocykliste z toru jazdy, wiec obrazek/sytuacja jako taka nie wnosi nic do
    tematu
    Mówimy o tym jak kask ma sie przyczynić do bezpieczeństwa INNYCH
    użytkowników drogi. Bo to, ze chroni głowe nosiciela .. to jasne, tylko to
    za mało, zeby musiał istnieć przepis to regulujący.
    Jak ktoś chce ryzykowac i sie zabić - prosze bardzo - to jego głowa, jego
    sprawa.

    ps. ja wiem, ze prędzej czy później znajdzie sie tu ktoś, kto zacznie
    wytykać koszty leczenia ew. urazów itd. no i niech wytyka. po to płace
    skladki, zeby takie leczenie mieć zagwarantowane i nic więcej w tej częsci
    dyskusji i tak nie powiem, bo nie mam nic wiecej do powiedzenia.

  • 89. Data: 2009-06-28 14:19:42
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 28 Jun 2009 16:16:45 +0200, Kuba (aka cita) <y...@w...pl>
    wrote:

    [...]
    > Mówimy o tym jak kask ma sie przyczynić do bezpieczeństwa INNYCH
    > użytkowników drogi. Bo to, ze chroni głowe nosiciela .. to jasne, tylko
    > to za mało, zeby musiał istnieć przepis to regulujący.

    To samo można powiedzieć o, na przykład, przepisach BHP. Jak ktoś nie
    chce pracować w firmie, gdzie nie dają mu kasku i ochronników słuchu
    to nie musi, prawda? Więc po co jakieś przepisy, które to regulują?
    Albo ściganie prawne pojedynków (czy też ich obecnych wersji, czyli
    kibolskich ustawek), jak się chcą napieprzać cegłami, siekierami i deskami
    z gwoździami to ich wolna sprawa.

    Problem polega na tym, że takie podejście zakłada, że ludzie są istotami
    racjonalnymi, sensownie oceniającymi prawdopodobieństwa. Nie są. :-)

    Jak się komuś nie podoba, zawsze się może wynieść do Somalii, tam jest
    wolność osobista że hoho.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 90. Data: 2009-06-28 16:10:08
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kuba (aka cita) pisze:
    image10.html

    > ale to dziura po upadku, a nie od kamienia lecącego i wytrącającego
    > motocykliste z toru jazdy, wiec obrazek/sytuacja jako taka nie wnosi nic
    > do tematu

    to nie jest dziura po upadku. Roznica jest tylko taka, ze to nie kamien
    leciał tylko BMW. Taki samochód.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"