  • Data: 2009-06-26 12:28:07
    Temat: Re: A nie mowiłem???
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Jun 2009 14:17:42 +0200, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Za chinski czosnek sam bym gonil ;)

    u nas babcie sprzedaja taki wyrosniety za stodola albo pod oknem,
    brzydki, nierowny, ale zajebiscie smakowy ;)

    > Od paru dni krew sie we mnie gotuje w
    >zwiazku z zasyfieniem drog przez budowy i zastanawiam sie jak w takiej
    >sprawie mozna interweniowac tak by odnioslo skutek. Pomysly?

    Magic juz podpowiedzial, a ja powiem ze mozna dzwonic na policje albo
    do straszakuf mniejskich. Mysle ze moznaby tez sciagnac strazakow, ale
    tu mam mieszane uczucia bo posprzatac to by posprzatali, pewnie by
    wlasciciela obciazyli, ale kufra jakby sie co sfajczylo 'miedzyczasie'
    to bym mial kaca moralnego.

    pozdr
    newrom
    --