  • 61. Data: 2014-08-31 10:43:14
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 10:34:43 +0200, P.B. napisał(a):

    > Nie czytasz na co odpisujesz. Ja mam Q5, czyli budżetową wersję Q10. Nie
    > widziałem powodu, żeby płacić 50% więcej za Q10, który ma identyczną
    > funkcjonalność plus lepszą obudowę, inny wyświetlacz i klawiaturę oraz
    > dodatkowo złącze HDMI. Za Q5 zapłaciłem 879 PLN w sklepie z fakturą VAT,
    > czyli 274 USD. Miałbym dopłacić ponad dwa razy tyle, żeby nawet diodki
    > pokazującej, że mam nowego maila nie mieć?

    Dopłacić do iPhone, oczywiście.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 62. Data: 2014-08-31 11:53:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2014 21:12:06 -0500, Pszemol napisał(a):

    > O tym właśnie mowa. Zdecydowałem się że kupuję nowego iPhone5.
    > Po miesiącu go utopiłem w morskiej wodzie nie mając ubezpieczenia.
    > Aż tak rozrzutny nie jestem aby co miesiąc kupować nowego smartfona :-)
    > Ale nie przeszkadza to niektórym zarzucać mi, że sam nie kupiłem
    > sobie iPhone bo uważam że za drogi... :-))) Po prostu nieporozumienie.

    Dlaczego, taki fajny przeciez byl, kolorowy, amerykanski,
    nieograniczone mozliwosci, czemu sobie nie kupiles drugiego ?
    (i nie wsadziles w pokrowiec utrudniajacy wysuniecie z kieszeni :-)

    A jakby kosztowal 50$ to co bys zrobil ?
    A jakbys teraz utopil obecnego i nie mial drugiego w szufladzie, to co
    bys zrobil ? :-)

    A zainteresowales sie ile kosztuje kontrakt bez ajfona ?

    J.

  • 63. Data: 2014-08-31 13:57:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Jest wyjątkowo drogi jak na funkcjonalność jaką oferuje.

    W porównaniu do tego co jest na polskim rynku (dla biednych Polaków...)
    W porównaniu do tego co jest na amerykańskim rynku, iPhone
    nie jest drogi. Popatrz na ceny smartfonów "z górnej półki" w USA.
    Ceny są za nówkę bez SIMlocka i bez abonamentu:
    Asus Padfone 2 $929
    Samsung Galaxy Round $784
    Asus Padfone Infinity $698
    Huawei Ascend P6 $691
    HTC One (M8) $654
    Amazon Fire Phone $649
    Apple iPhone 5S $635
    LG Optimus 4X HD $606
    Samsung Galaxy S5 $587
    HTC Butterfly S $565
    Sony Xperia Z2 $564
    Nokia Lumia 620 $550
    Motorola ES400S $549

    A Ty porównujesz do ceny Blackberry, który ma zaniżoną cenę na siłę
    aby ktoś ten umierający system w ogóle jeszcze kupił i podniecasz
    się diodą powiadomień że masz nowy e-mail :-)

    > No właśnie jest alternatywa. Za 1500 PLN, które kosztuje najtańszy iPhone
    > 4S można przebierać w Samsungach, Sony, Blacberry, które są biją na głowę
    > iPhone funkcjonalnością. Płacenie 1500 PLN za telefon z ekranikiem 3,5",
    > bez NFC, z bezużytecznym BT, bez diody powiadomień, bez slotu microSD, bez
    > dostępu do plików w pamięci masowej urządzenia, to naprawdę albo objaw
    > wielkiej miłości do Apple, albo braku rozsądku.

    Nie przeszkadza to klientom płacić np. $929 za Asusa "Padfone 2".
    Idioci, nie? Mogli kupić Blackberry Q5 z diodą powiadomień :-))))))

> [...]
    > czyli 274 USD. Miałbym dopłacić ponad dwa razy tyle, żeby nawet diodki
    > pokazującej, że mam nowego maila nie mieć?

    Dla mnie to trochę zabawne jest co piszesz...

  • 64. Data: 2014-08-31 13:58:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Trudno sie porozumiec. Przy ktorejs wizycie w Polsce: "Wujek, jaki
    > masz telefon? Bo ja mam 4"
    >
    > Zle wypadlem, bo wtedy uzywalem w Polsce prostego LG ktorego
    > kupilem z 10 lat temu za cos 50 zlotych

    Ale tu nie chodzi również o to co Ty mówisz...
    Ja mam smartfona, nawet kilka, lubię gadżety - wciąż jednak
    kupowanie nowego iPhone5 64GB *co miesiąc* jest ciut ponad
    to co uważam za rozsądne...

  • 65. Data: 2014-08-31 14:01:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > A jakby kosztowal 50$ to co bys zrobil ?
    > A jakbys teraz utopil obecnego i nie mial drugiego w szufladzie, to co

    To wtedy musiałbym się zastanowić... Ale ponieważ miałem dobrego
    smartfona to wybór był prosty i szybki - zwłaszcza że na drugi dzień
    czy za 2 dni jechałem na tydzień na narty do Banff, Canada. Właśnie dlatego
    spieszyłem się z podmianą wody w akwarium i byłem nieco nieuważny :-)

    > A zainteresowales sie ile kosztuje kontrakt bez ajfona ?

    Nie było wtedy takich abonamentów.
    Tu nas nie rozpieszczają jak w Polsce.
    Dopiero w tym roku, w lecie pojawiły się takie abonamenty
    i zacznę je oglądać jak mi się w marcu bieżący skończy.

  • 66. Data: 2014-08-31 14:02:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Kto płaci pozostałe 500 dolarów?

    On mówi o subsydiach operatora z którym podpisujesz 2 letni abo.

  • 67. Data: 2014-08-31 14:07:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Ja nigdy nie rozumiem jak ludzie mogą płacić za telefon podwójną cenę,
    > jeżeli tylko operator rozłoży im ją na 24 raty.

    W USA nie było do niedawna innej opcji u większych opów jak
    Verizon czy AT&T. Miałeś abonement w jednej cenie, zależnej
    od tego ile miałeś rozmów czy danych w pakiecie na miesiąc...
    Cena takiego abonamentu na miesiąc była TAKA SAMA dla
    kogos ze swoim telefonem i dla kogoś co brał iPhone5S za $199
    Samsunga Galaxy S4 za $199 lub jakąś mniej popularną motorolę
    za $49 czy inne biedafony za $1.
    Powiedz mi, kto przy zdrowych zmysłach biorąc taki abonament
    nie wziąłby nowego telefonu również co dwa lata?
    Płacisz te 24 rat bez względu na to czy bierzesz fona czy nie,
    więc chyba rozsądne jest wziąć nowy telefon co dwa lata, nie?

    > Ale w sumie Provident i Wonga.com też mają klientów.

    Fajnie że pytasz... bo nie wiesz.
    Ale powstrzymaj się od oceny bo nie znasz amerykańskiego
    rynku a zaczynasz przyklejać łatki oceniając negatywnie zachowanie
    kogoś operującego na innym rynku, przy warunkach których nie znasz.

  • 68. Data: 2014-08-31 16:31:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 06:58:46 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ale tu nie chodzi również o to co Ty mówisz...
    > Ja mam smartfona, nawet kilka, lubię gadżety - wciąż jednak
    > kupowanie nowego iPhone5 64GB *co miesiąc* jest ciut ponad
    > to co uważam za rozsądne...

    Ale przeciez nie musi byc co miesiac. Nastepnym razem bedziesz
    bardziej uwazal. (a swoja droga co za badziewni klieci, ze firma nie
    ma telefonow odpornych w ofercie)

    Bo jakbys zakladal ze co miesiac ... to chyba lepiej i tego pierwszego
    nie kupowac.
    No dobra, abonamenty przyjmijmy ze sa takie jakie podales ... ale to i
    tak najlepiej ajfona sprzedac, a kupic sobie najtanszy badziew na
    miesiac :-)

    J.

  • 69. Data: 2014-08-31 17:32:18
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 31 Aug 2014 10:37:09 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Kto płaci pozostałe 500 dolarów?

    Operator. Odbije sobie na moim 2 letnim kontrakcie ktory kosztuje 120
    dolcow miesiecznie. Tyle samo zreszta bym placil bez kontraktu

    A.L.

  • 70. Data: 2014-08-31 18:27:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 10:32:18 -0500, A.L. napisał(a):

    > Operator. Odbije sobie na moim 2 letnim kontrakcie ktory kosztuje 120
    > dolcow miesiecznie. Tyle samo zreszta bym placil bez kontraktu

    No to Pszemol ma racje - telefon jest "za darmo" :-)

    U nas po prawdzie tez nie jest tak rozowo, i jak ktos ma
    wieksze/srednie wymagania, to telefon drogi ale bez telefonu ... tez
    drogo :-)

    J.