    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <2...@4...com>
    <54043f76$0$2245$65785112@news.neostrada.pl> <lu3h8k$q79$1@dont-email.me>
    Date: Tue, 2 Sep 2014 08:11:26 +0200

    Dnia Mon, 1 Sep 2014 23:33:00 -0500, Pszemol napisał(a):

    > I tu podsumowałeś dyskusję :-)
    > Ciężko zrozumieć zasady jak się przykłada obce normy do nie swoich cen.

    Gdybym jednak wiedzial ze za miesiac go utopie, to moze bym sie
    przeprosil z biedafonen :-)

    Ba - nalezy wtedy wziac (bo trudno to nazwac inaczej) najdrozszy
    telefon, sprzedac od razu, a za uzyskane pieniadze kupowac biedafony.
    Tylko kto kupi tak telefon, skoro moze miec "za darmo" ? :-)

    A prawda - ci co nie mysleli ze utopia, ale utopili :-)

    J.