  • Data: 2017-03-03 12:42:18
    Temat: Re: A mogło być lepiej. Przyśniło.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak twierdzisz ze wyciagam bledne wnioski to znajdz w necie stosunek
    > dlugu do pkb wszystkich panstw na swiecie i udowodnij ze nie mam racj
    > piszac ze na jego podstawie nie da sie wyciagnac zadnych wnioskow. W
    > miedzyczasie ide po cole i chrupki.

    To troche tak jakbyś z cisnienia w oponach chciał przepowiadać komfort
    prowadzenia auta.
    Ale wiele osób ci już tłumaczyło, ze jestes w temacie zadłużenia
    niewiarygodny, skoro probujesz przekonac, ze to ddobrze, ze płacimy za to
    samo wielokrotnie wiecej niz Niemcy czy Czesi. Ja wiem, ze 30 czy 40mld to
    drobne, niemniej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."