eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyA kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zginąć kilkunastu na raz?Re: A kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zginąć kilkunastu na raz?
  • Data: 2010-10-14 16:50:50
    Temat: Re: A kiedy akcja w sprawie rowerzystów, też musi zginąć kilkunastu na raz?
    Od: "Sahim" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wina rowerzysty bez świateł jest bezsporna, tym nie mniej w warunkach
    > widoczności jakie opisujesz - "Droga nierówna i wąska, ruch spory,
    > ciemnawo,
    > mgła," to sie jedzie góra 30 km/h, a nie jak ten kierowca vana sprzed
    > dwóch
    > dni.

    Dokładnie tyle się tam jedzie - bo takie nawet jest w tamtym miejscu
    ograniczenie - 30km/h (po co remontować nawierzchnie, jest nierówno więc
    ograniczymy prędkość żeby było bezpiecznie..) co nie zmienia faktu że w tych
    warunkach gość _powinien_ być oświetlony, głównie dla swojego
    bezpieczeństwa. Szczerze mówić zwracając mu uwagę byłem pewny że ma
    światełko tylko zapomniał włączyć - a tu zonk - odblaski..

    S.