-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Sun, 1 Nov 2015 08:03:03 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <n14df9$kmq$1@node1.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <n0r2hs$vvb$2@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<n0r9f2$8mh$1@node1.news.atman.pl>
<jk79pbsao4q1.23639kiq4tnw$.dlg@40tude.net>
<n0rc66$bib$1@node1.news.atman.pl>
<1ho11vicvq2cg.1fnfjdy0uxoek$.dlg@40tude.net>
<n0rhke$g7k$1@node2.news.atman.pl>
<8jq7et9gpayq$.17iy50a1w8o5g$.dlg@40tude.net>
<n0rmnl$ml9$1@node1.news.atman.pl>
<oqf3cx1hx3bw.1ilhtqyd9v8dp$.dlg@40tude.net>
<n0sh9f$ggp$1@node1.news.atman.pl>
<5631ccd1$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
<n0sl90$kc9$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<n0t45f$vth$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<n0td0g$dhl$1@node1.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<n0tvc3$r8a$2@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<5635b2aa$1$644$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1446361385 21210 89.76.149.73 (1 Nov 2015 07:03:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Nov 2015 07:03:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <5635b2aa$1$644$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571397
[ ukryj nagłówki ]W dniu 01.11.2015 o 07:35, HubertO pisze:
> Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
> news:9e69a95f-9461-46df-a6fd-000f08bcdb0c@googlegrou
ps.com...
>> Nigdy nie twierdziłem jakoby na przejściu pieszy nie miał pierwszeństwa.
>> On je ma pod warunkiem ze zachowa ostrożność.
>
> Pieszy ma zawsze pierwszeństwo na przejściu. Prawo nie stawia żadnych
> warunków w sprawie pierwszeństwa, gdy pieszy juz jest na przejściu.
> Pieszemu nie zawsze wolno wejść na przejście, ale to tylko może być
> okolicznością łagodzącą, która zmniejszy karę dla kierowcy.
> Kierowca ma obowiązek zmniejszenia prędkości przed przejściem,
> czyli może być to nawet zatrzymanie, aby nie narazić na niebezpieczeństwo
> pieszego będącego na przejściu, lub WCHODZĄCEGO.
> Patrz rozporządzenie w sprawie znaków i sygnałów.
>
On to zrozumie dopiero jak kogoś pieprznie.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.15 08:08 Shrek
- 01.11.15 08:10 Shrek
- 01.11.15 22:55 HubertO
- 02.11.15 06:53 Shrek
- 02.11.15 10:27 HubertO
- 02.11.15 14:52 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe