-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Sun, 1 Nov 2015 07:57:50 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <n14d5b$kh0$1@node1.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <n0r2hs$vvb$2@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<n0r9f2$8mh$1@node1.news.atman.pl>
<jk79pbsao4q1.23639kiq4tnw$.dlg@40tude.net>
<n0rc66$bib$1@node1.news.atman.pl>
<1ho11vicvq2cg.1fnfjdy0uxoek$.dlg@40tude.net>
<n0rhke$g7k$1@node2.news.atman.pl>
<8jq7et9gpayq$.17iy50a1w8o5g$.dlg@40tude.net>
<n0rmnl$ml9$1@node1.news.atman.pl>
<oqf3cx1hx3bw.1ilhtqyd9v8dp$.dlg@40tude.net>
<n0sh9f$ggp$1@node1.news.atman.pl>
<5631ccd1$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
<n0sl90$kc9$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<n0t45f$vth$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<n0td0g$dhl$1@node1.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<n0tvc3$r8a$2@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<5635b2aa$1$644$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1446361067 21024 83.142.198.226 (1 Nov 2015 06:57:47
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Nov 2015 06:57:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <5635b2aa$1$644$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571396
[ ukryj nagłówki ]On 01.11.2015 07:35, HubertO wrote:
> Pieszy ma zawsze pierwszeństwo na przejściu. Prawo nie stawia żadnych
> warunków w sprawie pierwszeństwa, gdy pieszy juz jest na przejściu.
> Pieszemu nie zawsze wolno wejść na przejście, ale to tylko może być
> okolicznością łagodzącą, która zmniejszy karę dla kierowcy.
> Kierowca ma obowiązek zmniejszenia prędkości przed przejściem,
> czyli może być to nawet zatrzymanie, aby nie narazić na niebezpieczeństwo
> pieszego będącego na przejściu, lub WCHODZĄCEGO.
> Patrz rozporządzenie w sprawie znaków i sygnałów.
Albo po prostu konwencja wiedeńska (z której to w zasadzie skopiowano
tekst do rozporządzenia).
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.15 08:03 Czesław Wiśniak
- 01.11.15 08:08 Shrek
- 01.11.15 08:10 Shrek
- 01.11.15 22:55 HubertO
- 02.11.15 06:53 Shrek
- 02.11.15 10:27 HubertO
- 02.11.15 14:52 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A