  • 71. Data: 2012-01-08 14:21:19
    Temat: Re: A jednak można i szybko i bezpiecznie!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > A szkoda, bo dokarmiając długotrwale trolla i wywlekając jego rzygowiny
    > doprowadzisz do sytuacji, że Ciebie w końcu splonkują.

    Do wyrzygania to Ty jesteś nudny, smętny trollu. Nie dość, że kompletnie
    nic ciekawego na grupie nie tworzysz, to jeszcze co jakiś czas wydajesz z
    siebie torsję żalu, że zawartość Twojego żałosnego KF-a nie jest tutaj
    tożsama z listą banów i próbujesz obrażać tych, którzy według opinii
    trolla-służbisty nie powinni tu pisać.

  • 72. Data: 2012-01-08 14:28:21
    Od: marcin <l...@k...cwo>

> [...]
    > siebie torsję żalu, że zawartość Twojego żałosnego KF-a nie jest tutaj
    > tożsama z listą banów i próbujesz obrażać tych, którzy według opinii

    zgadzam sie z powyzszym
    co nie zmienia faktu ze jestes przyglupem.

  • 73. Data: 2012-01-08 14:36:22
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    to wrote:
> [...]
    > KF-a nie jest tutaj tożsama z listą banów i próbujesz obrażać tych,
    > którzy według opinii trolla-służbisty nie powinni tu pisać.

    Kolego - nudny to jesteś Ty, z tą swoją przypowieścią o wężu ogrodowym.
    "Inteligentny prześmiewca"... kto Cię tak okłamał?

    jarek d.

  • 74. Data: 2012-01-08 14:39:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > co nie zmienia faktu ze jestes przyglupem.

    A Ty chamem, który nie potrafi normalnie dyskutować, a w zamian rzuca
    epitetami.

  • 75. Data: 2012-01-08 14:41:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jarek d.

    > Kolego - nudny to jesteś Ty, z tą swoją przypowieścią o wężu ogrodowym.

    Taka nudna, że aż pół grupy zaczęło ją powtarzać lub do niej
    nawiązywać. :>

  • 76. Data: 2012-01-08 15:18:11
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > A Ty chamem, który nie potrafi normalnie dyskutować, a w zamian rzuca
    > epitetami.

    ale ja z przyglupami nie dyskutuje, wiec nie wiesz czy potrafie. eot

  • 77. Data: 2012-01-08 15:22:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > ale ja z przyglupami nie dyskutuje, wiec nie wiesz czy potrafie. eot

    Nie dałeś się poznać na tej grupie jako osoba, która potrafi dyskutować
    na jakikolwiek temat. Rzucisz sporadycznie jakimś półsłówkiem i to cała
    Twoja aktywność. Za to masz wyraźne problemy z ortografią i interpunkcją.
    Czyli raczej nie potrafisz.

  • 78. Data: 2012-01-08 15:58:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-07 13:40, to pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI
    >
    > Jak widać dobrym autem można jechać szybciej i jednocześnie bezpieczniej
    > od innych, jeśli się oczywiście potrafi. Pewnie niejeden z tego stada po
    > prawej, wyprzedzany przez takie Evo, pomyślałby "ale debil". A jednak to
    > właśnie gość z Evo ogarnął sytuacje, natomiast pozostali pewnie cisnęli
    > tylko w hamulec jak stado owiec, a potem pozostawiali uszkodzone auta na
    > środku drogi we mgle, chyba tylko po to, żeby przypieprzyli w nie inni.

    zadne doswiadczenie czy auto
    po prostu mial wiecej szczescia od innych

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 79. Data: 2012-01-08 19:28:41
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4f099d11$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>:

    > begin jarek d.

    > pół grupy

    Gratulacje. Policzyłeś ile grupowiczów się z ciebie śmieje.

    --
    Tomasz Nycz

  • 80. Data: 2012-01-08 20:26:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin 'Tom N'

    > Gratulacje. Policzyłeś ile grupowiczów się z ciebie śmieje.

    Kilku nudziarzom, którzy praktycznie nic nie wnoszą do tej grupy, nie
    podoba się moje poczucie humoru i od czasu do czasu wyzywają mnie od
    trolli. Ani mnie to grzeje, ani ziębi. Dobrym przykładem jesteś Ty --
    Twoje wypowiedzi na temat czy ciekawe wątki można policzyć na palcach
    jednej ręki, za to w kwestii moich postów masz zawsze dużo (i głupio) do
    powiedzenia.