  • Data: 2012-01-12 02:53:44
    Temat: Re: A jednak można i szybko i bezpiecznie!
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-11 11:33, Artur Maśląg pisze:

    >>> http://www.cda.pl/video/137310c/Z-dedykacja-dla-wszy
    stkich-pewniakow-na-drodze
    > Wiele osób jednak się zastanowi nad konsekwencjami swoich
    > (nieswoich
    > też) zachowań - raczej do tej grupy się nie zaliczasz.

    Ja się zastanawiam ;)

    Na DK10 - mnorda jezuska z napisem ON JEST DROGĄ ... tak się
    zapaczyłem, że mało nie wyjebałem z drogi w prost w mordę jezuska.

    Rozmyślam tera i się zastanawiam - on chyba rzeczywiście jest drogą.

    DK7 , bodaj na wysokości końca S7, nie pomnę ... wielki znak
    drogowy "wykrzyknik" z tabliczką pod spodem "wyjaśniającą" o
    treści "NIE DAJ SIĘ ZABIĆ" ... zacząłem się zastanawiać ... jaki
    rok ... Myślę, nie ma co się kurwa zastanawiać - zacząłem paczać
    po poboczach za snajperami. Przestałem paczać na drogę.

    Miej zastanowienie i jebaj jeżdżenie !