    From: Marek Borowski <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A gdyby zamiast AC w domu było DC....
    Date: Wed, 13 Aug 2014 12:29:03 +0200

    On 8/13/2014 11:10 AM, Piotr Gałka wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:1429915417.20140813093656@pik-net.pl.invalid...

    > Do wszystkiego.
    > Żeby szczoteczka do zębów jak ją podłączysz do ładowania zeznała
    > Wielkiemu Bratu jak często i jak długo myjesz zęby (o dokładniejszych
    > danych o uzębieniu czy DNA na razie nie myślę). Wszystko oczywiście dla
    > Twojego dobra - aby producent pasty, który zapłaci za te informacje mógł
    > Ci zaoferować specjalnie dla Ciebie zaprojektowaną pastę
    Ironizujesz a ja uwazam ze im wiecej informacji jest zbieranych tym
    lepiej. Nawet w tym glupim przykladzie podawanym przez Ciebie mozna by
    przeprowadzic analize korelacji jakosci zebow w stosunku do czestosci
    mycia i uzywanych past do zebow. Zawsze wynik z miliona probek bedzie
    lepszy niz z 5. Ale oczywiscie osobnicy tacy jak Ty uwazaja ze wszyscy
    tylko czekaja aby wykorzystac ich prywatne dane przeciw nim. Smieszne.

    Pozdrawiam

    Marek