  • Data: 2009-09-24 09:44:46
    Temat: Re: A gdyby tak zrezygnować z TV naziemnej?
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Sep 2009 12:53:38 +0200, "sensei" <n...@n...pl>
    wrote:

    >Na satelicie też można.
    >
    >nieoplacalne, nawet bogaci Niemcy sie z tego wycofuja duzo taniej to zrobic
    >na ziemi i wszyscy moga odbierac

    http://satkurier.pl/news/49562/sat1-uruchamia-lokaln
    e-wersje-na-192e.html

    chyba nie jest tak, jak piszesz.

    Lokalne powinny byc nadawane naziemnie,bo taniej. Ale regula powinno
    byc, ze na danym obszarze z danego nadajnika, powinny byc takze
    nadawane programy lokalne sasiadow. Bo czesto jest tak, ze niby jestes
    w swoim wojewodztwie, ale antene masz (z jakis wzgledow) ustawiona na
    inny nadajnik. Poza tym jak ktos mieszka na granicy wojewodztw, to
    "zyciowo" siedzi i tu i tu. Np. ja mieszkam w lubuskim a chcialbym
    takze ogladac dolnoslaskie, wielkopolskie i zachodniopomorskie.
    Wiec jedynym rozwiazaniem bylby mux dla programow regionalnych i
    lokalnych. Czyli program lokalny i kilka wersji programow regionalnych
    (tvp info - swoich sasiadow).

    --
    ThinkXtra