  • 1. Data: 2012-10-29 12:30:28
    Temat: Re: A czego się spodziewali?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-29 08:44:13 +0000, megrims <m...@i...pl> said:

    > I co teraz rząd zrobi?

    Jak to, co?
    0. ograniczenie do 15 w ścisłych centrach miast
    1. ograniczenie do 30 w całym mieście
    2. ograniczenie do 40 poza miastem
    3. ograniczenie na autostradach i im podobnych do... ech, a damy
    kierowcom trochę poszaleć - do 90 km/h

    A co potem? Ano, rozliczy się niektórych cwaniaków:

    "...dobry wieczór, policja, kontrola drogowa, dokumenty... o! pan
    Megrims? od ostatniej kontroli tydzień temu kierowca przejechał tylko
    40 km? nie pomagamy budżetowi? będzie domiar, 300 zł..."

    --
    Bydlę

  • 2. Data: 2012-10-29 12:53:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.10.2012 12:30, Bydlę pisze:

> [...]
    > Megrims? od ostatniej kontroli tydzień temu kierowca przejechał tylko 40
    > km? nie pomagamy budżetowi? będzie domiar, 300 zł..."

    Strach pomyśleć co będzie, jak mnie skontrolują...

    Alkoholu nie używam, papierosów nie palę, samochód kupiłem starutki za
    3000zł...

    Zupełnie niepatriotycznie - podejrzany element jestem ;)

  • 3. Data: 2012-10-29 13:50:23
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-29 12:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Strach pomyśleć co będzie, jak mnie skontrolują...
    >
    > Alkoholu nie używam, papierosów nie palę, samochód kupiłem starutki za
    > 3000zł...
    >
    > Zupełnie niepatriotycznie - podejrzany element jestem ;)

    Wy sobie tu dworujecie a to z każdym miesiącem jest bardziej
    prawdopodobne. Maszyna się toczy a jej celem jest toczenie. Już nawet
    zaprzeczania nie śmieszą.