  • Data: 2012-09-10 20:08:51
    Temat: Re: A co sadzicie o ..... Varadero
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Kup do aygo, w toyocie taniej ;)

    Sie bez przerwy zmienia.

    > kurczę, super sprawa, spalanie na poziomie 4,6 l w mieście.

    Chyba jestes popsuty. U mnie w okolicach 6 (z klima), bo inaczej to IMO nie
    jedzie.

    > A tak swoją drogą, jak się podpina taki motocylowy obrotomierz? Do
    > impulsatora?

    Podpinasz kabelek od obrotomierza do wejscia cewek wysokiego napiecia. Tylko
    kwestia czy obrotomierz jest przestawiany (ilosc cyl. i taktow) czy na
    stale.

    > http://moto.allegro.pl/obrotomierz-z-czarna-tarcza-d
    o-8-tysiecy-i2609325945.htm

    Niebangla.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo