  • Data: 2010-05-17 10:03:01
    Temat: Re: A co - który kask na trasę... ;)
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-17 11:53:27 +0200, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> said:

    > To tak jak z Applem, jak czegoś nie robi to jest niepotrzebne albo
    > niebezpieczne a jak zaczyna robić to już nie. ;-)

    He he, pewnie nawet nie wiesz jak przytrafiłeś z tym porównaniem ;-)
    Choć mam niejakie wrażenie, że Jejpl nie jest aż tak skostniały w
    swoich przekonania i są one jednak mniej upierdliwe od Szujowych.

    > Jak wprowadzą blendę
    > to będzie nowe, rewolucyjne rozwiązanie "Safety Sun Shade TM" skonstruowane
    > tak, aby nie ucinać nosów, oczywiście ;->

    No ba! Na razie jednak twierdzą, że szyba progresywna jest znacznie
    lepsza od blendy. Widać w Japonii nie mają długich tuneli i nie wracają
    ze spontanicznych przejażdzek po ciemaku.

    de Fresz