  • Data: 2021-02-19 12:05:45
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2021 o 15:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik "trybun"  napisał w wiadomości grup

    > Ze wyladowal, bo czy tak calkiem "bez problemow".
    > Zarzuty mu prokurator usilowal postawic.

    Zarzuty każdemu można postawić, ważna jest ich zasadność,. A tymczasem o
    sprawie cicho, czyli mrzemy przyjąć że te zarzuty były dęte i stawiane
    tylko dlatego bo wtedy było na nie zapotrzebowanie.

    > Ogolnie to chyba dosc mlody byl, ale kto wie, jak tam w wojsku z
    > emeryturami ...
    >
    > J.

    Jedno że znacznie szybciej niż cywile, a w szczególnych przypadkach to i
    młodzieniec może się załapać. Tak też mogło być w tym przypadku -
    przejście na emeryturę wojskową i podanie o pracę u jakiegoś cywilnego
    przewoźnika.