  • 11. Data: 2010-03-03 00:47:49
    Temat: Re: 91V czy 91H
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 16:33:19 +0100, AL napisał(a):

    > no co ty nie powiesz
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Si%C5%82a_od%C5%9Brodko
    wa

    A Batutę też znajdziesz w Wiki?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 12. Data: 2010-03-03 10:41:53
    Od: AL <a...@s...tam>

    Adam Płaszczyca pisze:

    wa

    > A Batutę też znajdziesz w Wiki?

    Twoja inteligencja w odpowiedziach i ich uzasadnienie mnie wprost przeraza.
    Widac kamerowanie na droge ma zly wplyw dla twojej tkanki mozgowej.

    Spojrzyj no do jakies ksiazki z fizyki, nie musi byc ze studiow - bo
    calki cie przeraza i nie wiem, czy studia jakiekolwiek techniczne
    skonczyles - ale wystarczy z podstawowki.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2010-03-03 11:04:27
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 10:41:53 +0100, AL <a...@s...tam> said:

    > Widac kamerowanie na droge

    Ekhem, co?!

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-03-03 11:13:56
    Od: AL <a...@s...tam>

    Bydlę pisze:

    > Ekhem, co?!

    on kameruje 'na' (taki moze lapsus slowny wyszedl - kamere ma ustawiona
    'na droge'), czyli w skrocie innych uzytkownikow drogi, nie zauwazajac
    swoich bledow i wykroczen przy tym popelnianych (a te swoje wyczyny
    prezentuje na youtube)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2010-03-03 11:54:39
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 11:13:56 +0100, AL <a...@s...tam> said:

    > on kameruje 'na'

    Filmuje, rejestruje?
    Aparatem cyfrowym wszak nie aparatuje cyfrowo, kompaktem nie
    kompkatuje, a telefonem komórkowym nie komórkuje drogi...

    > (taki moze lapsus slowny wyszedl

    Nawet więcej - potworek.

    > nie zauwazajac swoich bledow i wykroczen przy tym popelnianych

    Myślę, że to częsta przyczyna pozostawnia gróźb zgłoszenia
    wykroczenia/przestępstwa w sferze marzeń.

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2010-03-06 19:51:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 10:41:53 +0100, AL napisał(a):

    > Spojrzyj no do jakies ksiazki z fizyki, nie musi byc ze studiow - bo
    > calki cie przeraza i nie wiem, czy studia jakiekolwiek techniczne
    > skonczyles - ale wystarczy z podstawowki.

    I znajdę tam - pseudosiłę. Ona istnieje tylko w układzie odniesienia
    przypisanego do obracającego się przedmiotu, a ten jest nieinercyjny,

  • 17. Data: 2010-03-06 22:53:41
    Od: AL <a...@s...tam>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > I znajdę tam - pseudosiłę. Ona istnieje tylko w układzie odniesienia
    > przypisanego do obracającego się przedmiotu, a ten jest nieinercyjny,

    http://aneksy.pwn.pl/podstawy_fizyki/?id=799

    Siły pozorne w układach obracającym się (fictitious forces in rotating
    frames)

    W układzie nieinercjalnym obracającym się z prędkością kątową występuje
    siła pozorna składająca się z dwóch części: siły odśrodkowej i siły
    Coriolisa, które wyrażają się wzorami:

    itd.

    a teraz znajdz roznice miedzy sila pozorna (pseudosile) a odsrodkowa
    (przy zalozeniu, ze zaniedbujemy sile Coriolisa)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 18. Data: 2010-03-06 23:52:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 22:53:41 +0100, AL napisał(a):

    > a teraz znajdz roznice miedzy sila pozorna (pseudosile) a odsrodkowa
    > (przy zalozeniu, ze zaniedbujemy sile Coriolisa)

    Istnieja w róznych układach odniesienia, tak na przykład.