-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Pete" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 91V czy 91H
Date: Tue, 2 Mar 2010 07:57:41 -0600
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 16
Message-ID: <hmj5h4$sut$1@inews.gazeta.pl>
References: <hmeogo$b8s$1@inews.gazeta.pl> <hmev22$36d$1@inews.gazeta.pl>
<rwet3y1iehjy$.dlg@oldfield.org.pl>
<2...@4...com>
NNTP-Posting-Host: c-24-14-20-6.hsd1.il.comcast.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1267538276 29661 24.14.20.6 (2 Mar 2010 13:57:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Mar 2010 13:57:56 +0000 (UTC)
Importance: Normal
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V12.0.1606
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 12.0.1606
X-User: escape2music2
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2260322
[ ukryj nagłówki ]
"J.F." wrote
> Niby nie ma, a opone rozrywa :-)
Zwykle rozerwanie opony jest skutkiem jej przegrzania. Opony z niskim
indeksem predkosci maja slaszbe scianki boczne. Wraz ze wzrostem
predkosci obrotowej, coraz szybsze uginanie sie scianki generuje coraz
wiecej ciepla. W oponach z wyzszym indeksem predkosci i/lub nosnosci,
to uginanie jest bardziej kontrolowane przez co opona sie tak nie
nagrzewa. Zachowanie prawidlowego cisnienia w oponie tez oczywiscie ma
znaczenie.
Pete
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.10 16:33 AL
- 03.03.10 00:46 Adam Płaszczyca
- 03.03.10 00:47 Adam Płaszczyca
- 03.03.10 00:47 Adam Płaszczyca
- 03.03.10 10:41 AL
- 03.03.10 11:04 Bydlę
- 03.03.10 11:13 AL
- 03.03.10 11:54 Bydlę
- 06.03.10 19:51 Adam Płaszczyca
- 06.03.10 22:53 AL
- 06.03.10 23:52 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=