  • 11. Data: 2010-08-18 21:05:55
    Temat: Re: 8051
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Adam Dybkowski pisze:
    > Proszę wszystkich na kolanach - nie ożywiajcie już potworka sprzed 30 lat.

    Ale dlaczego? Jest za mało seksowny do migania ledami i włączania
    przekaźnika?

    Dla mnie jest symbolem niezawodności i stałości. Można zrobić coś, co
    będzie można produkować za 10 lat bez obaw, że sobie firma ''zrobi
    innowację''. I po ostatnich jajcach avr-owych pewno nie tylko ja tak myślę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2010-08-19 05:35:11
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

> [...]
    > będzie można produkować za 10 lat bez obaw, że sobie firma ''zrobi
    > innowację''. I po ostatnich jajcach avr-owych pewno nie tylko ja tak

    Za 10 lat produkować dokładnie to samo ? Fabryka gwoździ ?

  • 13. Data: 2010-08-19 06:09:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    William Bonawentura pisze:

    > Za 10 lat produkować dokładnie to samo ? Fabryka gwoździ ?

    O, bardzo dobry przykład :) Użyj jeszcze wyobraźni, a zobaczysz wiele
    innych dochodowych biznesów. I przypominam, w Polsce raczej nie żyje się
    z projektowania iphonów :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /globalne ocieplenie skutkiem globalnego zlodowacenia - więcej pij,
    mniej pal/

  • 14. Data: 2010-08-19 06:16:01
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 07:35:11 +0200, William Bonawentura napisał(a):

    > Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Za 10 lat produkować dokładnie to samo ? Fabryka gwoździ ?

    A dlaczego nie? 20 lat temu '51 znakomicie nadawał się do sterowania
    urządzeniem, które ma 2 przyciski, 3 diody, 4 przekaźniki i brzęczyk.
    Dzisiaj też się znakomicie do tego nadaje. Myślisz, że za 10 lat nie
    będziemy już na całym świecie używać urządzeń z 2 przyciskami 3 diodami,
    4 przekaźnikami i brzęczykiem?

    --
    Yakhub

  • 15. Data: 2010-08-19 06:50:25
    Od: "Infotank" <i...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę wszystkich na kolanach - nie ożywiajcie już potworka sprzed 30 lat.
    >
    > ==================
    > | (C) Intel 1980 |
    > ==================
    >
    > Może w końcu przestaną uczyć o '51 na uczelniach. Przecież jest tyle
    > lepiej przemyślanych rodzin mikrokontrolerów.
    >
    > --
    > Adam Dybkowski
    > http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    Adam proszę nie obrażaj mojego przyjaciela z dzieciństwa. Owszem świat idzie
    do przodu, ja również. Ale jest wiele miejsc do których 8051 jest optymalny
    ( oczywiście mówię o wersjach współczesnych). Profesjonalne analizy rynku
    mikrokontrolerów potwierdzają stabilną pozycję 51

    Roman

  • 16. Data: 2010-08-19 10:30:57
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    Adam Dybkowski wrote:

    > Proszę wszystkich na kolanach - nie ożywiajcie już potworka sprzed 30 lat.

    Eee jak mam to zrobic? Ja pytam jak dobrac sie do urzadzenia juz
    istniejacego. Chcesz ukatrupic urzadzenie czy pomyliles sie, ze ja cos
    projektuje?

  • 17. Data: 2010-08-19 12:21:12
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-19 12:30, Bronek (bryx) Tatukl pisze:

    > Eee jak mam to zrobic? Ja pytam jak dobrac sie do urzadzenia juz
    > istniejacego. Chcesz ukatrupic urzadzenie czy pomyliles sie, ze ja cos
    > projektuje?

    Zauwaz ze o ile na sam procesor w standardzie sa rozne narzedzia i spora
    dokumentacja. Niestety w tym wypadku musialbys znalezc cokolwiek o tym
    procku, moze sie okazac ze dokumentacja bedzie tylko w chinskich
    znaczkach. Chinczyki produkuja ostatnio duzo roznych wlasnych wynalazkow
    i dokumentacja jest dostepna jedynie po chinsku.

  • 18. Data: 2010-08-19 16:22:04
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    konieczko wrote:

> [...]
    [...]
> [...]
    > znaczkach. Chinczyki produkuja ostatnio duzo roznych wlasnych wynalazkow
    > i dokumentacja jest dostepna jedynie po chinsku.

    Znam chinski. Moze niezbyt biegle ale tyle by przeczytac dokumentacje
    wystarczy. Gorzej czy da sie zmienic firmware. Czy nie jest na stale
    zaszyty. Tego sie tylko obawiam.

    Jesli ktos zna jakies gotowe urzadzenie ktore da sie przerobic bedzie mi
    bardzo milo.

  • 19. Data: 2010-08-19 17:22:07
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-19 18:22, Bronek (bryx) Tatukl pisze:

> [...]
    > zaszyty. Tego sie tylko obawiam.
    >

    > Jesli ktos zna jakies gotowe urzadzenie ktore da sie przerobic bedzie mi

    8051 to zabytek klasy 00 moze lepiej napisz co ty chcesz z tego wyrzezbic

  • 20. Data: 2010-08-19 17:54:53
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    konieczko wrote:

    > 8051 to zabytek klasy 00 moze lepiej napisz co ty chcesz z tego wyrzezbic

    http://token.wikidot.com/ cos na ksztalt klucza yubico.com
    taka klawiatura HIS usb z przyciskami iew. wyswietlaczem.