  • Data: 2003-02-09 18:02:22
    Temat: Re: 80.50.250.14 (13) blad czy zamierzone ?
    Od: Adam Kułagowski <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Feb 2003 15:17:02 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
    <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote:

    > A na poważnie - pętle to zerowe obciążenie rutera, a nie jakieś "kilka rzędów
    > wielkości". Po drugie nie można zmniejszać TTL - kto mi przeszkodzi mieć
    > na Neo+ 10 ruterów, a dopiero potem swojego PC?

    Przyjmujac ze nie maskuja istnienia routerow, to te sa przedostatnie.

    Imho:

    Hmm petla to po prostu przeroutowanie pakietu. Nie wazne dokad i gdzie.
    Nie twierdze ze "szum" (normalny ruch) powiesi routery. I na pewno nie
    zerowe obciazenie ale bardzo male. A to jest juz roznica. Dodajac Acces
    listy ... jakos to zerowe obciazenie to brzmi zbyt optymistycznie.

    > Poza tym jakby TPSA zaczęła się bawić w modyfikacje przelatujących przez nią
    > pakietów (już się kiedyś bawiła, hehe), to wiesz, jakie by się tu głosy
    > sprzeciwu podniosły? :)

    Hm ich routery ich zabawa :-)

    Ale to chyba nie prowadzi do niczego ja nie potrafie przekonac Ciebie,
    Ty nie przedstawile argumwntow ktore przekonuja mnie ze petla to zerowy
    koszt dla routera. wiec EOT ?

    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    Gargle twice daily - see if your neck leaks.