  • Data: 2014-08-03 20:36:25
    Temat: Re: 74LS14
    Od: "taki.jeden" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:lrlq8i$7e3$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 2014-08-03 18:09, taki.jeden pisze:
    > dodatku z dobroci serca chcesz się tą wiedzą podzielić. Może jak cię ten
    > troll parę razy wyzwie od kurew i pedałów to serduszko ci stwardnieje.

    mój drogi Mario :)
    serduszko jako takie nie twardnieje -
    co najwyżej może zostać schowane/osłonięte/wyłaczone

    Nie bardzo też rozumiem czemu maiłbym się przejmować
    ewentualnymi wyzwiskami , które mnie nie dotyczą ?

    Jednak doceniam Twą troske o moje samopoczucie
    i dziękuję za ostrzeżenia :)

    pozdrawiam