    From: Jacek <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 71 proc. warszawiaków popiera buspasy. Będą kolejne
    Date: Mon, 04 Jan 2010 13:21:07 +0100

    Grzenio pisze:
    > w sumie, to ja do roboty chodzę piechotką więc nie mam zdania ale...
    > grzenio
    >
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7416022,7
    1_proc__warszawiakow_popiera_buspasy__Beda_kolejne.h
    tml

> [...]
    > Galas. Podkreśla poza tym, że koło powstającego węzła Trasy Siekierkowskiej
    > z ul. Marsa i Płowiecką przydałby się ogromny parking przesiadkowy. Kierowcy
    > spod Warszawy i z peryferyjnych dzielnic zostawialiby tam auta i przenosili
    > się do komunikacji miejskiej.
    >
    > Według Janusza Galasa można też rozważyć likwidację buspasa na moście
    > Łazienkowskim. - To by znacznie ułatwiło wjazd na most z poprzecznych ulic,
    > np. z Wału Miedzeszyńskiego. Oczywiście miałoby to sens, jeśli nie
    > pogorszyłby się znacząco przejazd autobusów - zaznacza miejski inżynier

    Czy nie powinno sie odliczac z mojego podatku zawartego w paliwie kwot
    za utrzymanie tych fragmentow jezdni ktore sa buspasami, po ktorych nie
    moge przeciez jezdzic?
    Wydaje mi sie, ze koszta utrzymania tych nawierzchni powinni ponosic "w
    biletach" pasazerowi autobusow.