  • 11. Data: 2010-08-01 10:05:37
    Temat: Re: 6120c: Blokowanie anonim?w?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-01 09:14, Endi pisze:
    > Darmowy:
    > http://forum.gsmcenter.pl/skrypty-i-programy-f90/sto
    pcall-1-00-by-ariek44-t4881.html

    Ale wymaga instalacji jakiegoś Pythona. Kurde, przerasta mnie to
    wszystko. Prostą rzecz potrzebuję, a cudowania moc. Ta nokia trzyma
    baterię 1 dzień. Boję się, że jak nawet uda mi się jakieś pythony
    znaleźć na nią, to w ogóle będzie to żarło moc jak dzikie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-08-01 10:06:24
    Temat: Re: 6120c: Blokowanie anonimów?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-01 03:15, scream pisze:

    > To podpisz swoim certyfikatem i zainstaluj.

    Jak swoim? Nie rozumiem. Nie mam żadnego certyfikatu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2010-08-01 10:14:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > Na razie cienko. Z darmowych kompatybilny z moim jest tylko CallFilter,
    > ale i on się nie chce instalować, bo pojawia się komunikat ,,ważność

    Zmień datę w telefonie na rok wcześniejszą i spróbuj jeszcze raz

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 14. Data: 2010-08-01 13:03:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 12:06:24 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Jak swoim? Nie rozumiem. Nie mam żadnego certyfikatu.

    To sobie zrób.
    Google.

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2010-08-01 16:07:34
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> :

    pcall-1-00-by-ariek44-t4881.html

    > Ale wymaga instalacji jakiegoś Pythona. Kurde, przerasta mnie to
    > wszystko.

    Może pora zmienić słuchawke na telefon, bo smartfony i korzystanie z forum,
    gdzie masz wszystko podane na tacy też cię przerasta. Pythona miałeś w tym
    samym temacie co beepera.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5331
    (20100801) __________

  • 16. Data: 2010-08-01 16:17:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 1 Aug 2010 18:07:34 +0200, Endi napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    5331 (20100801) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Mógłbyś wreszcie posprzątać sobie w komputerze i przestać śmiecić grupę
    tymi reklamami?

    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski

  • 17. Data: 2010-08-01 20:28:51
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał :

    > Mógłbyś wreszcie posprzątać sobie w komputerze i przestać śmiecić grupę
    > tymi reklamami?

    Oczywiście.