    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 5G co daje Kowalskiemu?
    Date: Tue, 28 Apr 2020 15:04:46 +0200

    On 2020-04-28 12:05, Trybun wrote:
> [...]
    pl...

    > Obywatel, Polak. To pod jego potrzeby władza powinna robić przetargi a
    > nie po to aby z operatora wydoić kasę na swoje potrzeby.  A więc na
    > szali przetargu nie mld zł a zobowiązanie że operator zapewni każdemu
    > chętnemu Polakowi dostęp do swojej oferty.

    Idziesz bardzo daleko. Wiesz, że spółdzielnie mieszkaniowe nie oferują
    mieszkańcom ani internetu ani telewizji cyfrowej DVB-C ?

    > Co ma emerytura wspólnego z "filantropią " władz?  Emerytura to ogólnie
    > rzecz biorąc  ułamek tego co sam emeryt wypracował.

    Emerytury nie polegają na wypracowywaniu czegoś. Emerytura państwowa to
    jak opieka dzieci nad swoimi rodzicami, należy się jak psu buda. Państwo
    ma łożyć na emerytów z podatków powszechnych.