  • 11. Data: 2009-12-07 14:11:10
    Temat: Re: 500GB 2.5" Jedno USB
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości
    news:Xns9CDA992B0A655adresutuniema@127.0.0.1...
    > Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> Odpowiedz na
    > Akurat taki dysk już kupiłem i będę oddawać, bo ma kabel na 2 USB, z
    > jednym nie chce ruszyć. I na komputrze normalnym i na netbooku(na
    > zasilaczu).
    > Pozdrawiam!

    U mnie w stacjonarnym smiga na jakimkolwiek kablu.
    Jutro rano moze sprawdzic czy z laptokiem tez...

  • 12. Data: 2009-12-07 14:25:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Adramelech" napisał:

    > To jak kupie kabelek przelotowy, to do tego samego portu prócz dysku

    ... oprócz *dodatkowego zasilania* dysku...

    > bedę mógł podpiąć np pendrajwa? I ten bedzie działać razem z dyskiem?

    Pendrive tak. Ale np. mysz optyczna już niekoniecznie.
    Zresztą przy współczesnych dyskach przenośnych rzadko kiedy jest potrzeba
    użycia dodatkowego "wspomagacza", tym niemniej warto kupić dysk wyposażony w
    kabelek taki jak tu:
    http://www.q-s.pl/prod/CANON2XUSB.html
    bo nigdy nie wiadomo, do jakiego strucla przyjdzie się czasem podłączyć.

    JoteR

  • 13. Data: 2009-12-07 15:06:07
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Adramelech jest autorem poniższej notatki:

    > Które dyski przenośne 2.5" o pojemności 500GB są podłaczane(i zasilane) przez
    > jedno USB?

    http://www.agito.pl/dyski-twarde/pqi-h560-6560-500gr
    100a-niebieski-25-500gb-usb-20.0.360595.html

    ma tylko jedną zintegrowaną wtyczkę, wiec musi działać.

    --
    Szarlih

  • 14. Data: 2009-12-07 15:55:59
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > U mnie w stacjonarnym smiga na jakimkolwiek kablu.
    > Jutro rano moze sprawdzic czy z laptokiem tez...

    Trudniej jest napisać "laptokiem" niż "laptopem"?
    Co jakiś czas mi tu zalatuje nowobogacką wiochą :-( Oh, ah!

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-12-07 16:06:45
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Trudniej jest napisać "laptokiem" niż "laptopem"?

    Dla mnie zaden problem - umiem i tak i tak.

    > Co jakiś czas mi tu zalatuje nowobogacką wiochą :-( Oh, ah!

    Pudlo.
    Akurat ja mam taniego, uzywanego laptoka.

  • 16. Data: 2009-12-07 21:35:09
    Od: Tom <t...@o...pl>

> [...]
    > jedno USB? Chce kupuć coś takiego i podłaczyć do Asusa EEE901, który ma tylko
    > 3 USB. Zależy mi by dysk nie zapchał mi 2 USB.

    samsungi

  • 17. Data: 2009-12-08 06:46:27
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Akurat taki dysk już kupiłem i będę oddawać, bo ma kabel na 2 USB, z
    > jednym nie chce ruszyć. I na komputrze normalnym i na netbooku(na

    Sprawdzilem przed chwila - IBM T42 z baterii, zwykly kabel 1.5mb
    i dysk dziala jak trzeba.

  • 18. Data: 2009-12-08 09:36:55
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 7 Dec 2009 13:09:05 +0000 (UTC), Adramelech <a...@t...nie.ma>
    wrote:

    Mam jakiegoś Samsunga 500 / 2.5 cala i na paru komputerach chodzi na
    jednym porcie na grubym kabelku pomimo że nominalny pobór prądu to
    0,8A czyli ~1,5 portu USB. Jak go podłącze przez długi a cienki kabel
    to nie rusza.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 19. Data: 2009-12-08 20:37:04
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hfkssm$70g$...@a...news.neostrada.pl

    > Sprawdzilem przed chwila - IBM T42 z baterii, zwykly kabel 1.5mb
    > i dysk dziala jak trzeba.

    Pytanie co to jest "zwykły kabel" ;-) Jak chińczyk coś zrobi, to ponad 50%
    kabli wymięka przy poborze prądu ~500mA...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 20. Data: 2009-12-09 07:12:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:hfmdg4$s66$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Pytanie co to jest "zwykły kabel" ;-) Jak chińczyk coś zrobi, to ponad
    > 50% kabli wymięka przy poborze prądu ~500mA...

    Akurat lezal na biurku :)

    Jak kabel "wymieka" przy 0.5A to nalezy kupic dobry a ten zutylizowac.