  • Data: 2009-12-09 15:06:46
    Temat: Re: 500GB 2.5" Jedno USB
    Od: "omega_fan" <o...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message
    news:Xns9CDA9001BCB60adresutuniema@127.0.0.1...
    > Witam
    >
    > Które dyski przenośne 2.5" o pojemności 500GB są podłaczane(i zasilane)
    > przez
    > jedno USB? Chce kupuć coś takiego i podłaczyć do Asusa EEE901, który ma
    > tylko
    > 3 USB. Zależy mi by dysk nie zapchał mi 2 USB.

    Mam takie cos:
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/60256/No
    tebooki_i_netbooki/Akcesoria/Seagate_External_FreeAg
    ent_Go_500_GB_USB_2_0_Black.html

    Z firmowym kabelkiem na 1 USB.
    Na wielu komputerach juz probowalem, zawsze dzialalo
    od pierwszego podlaczenia, bez zarzutu. Na telewizorach
    z USB rowniez.