  • Data: 2014-01-02 00:40:48
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-01 21:08, Tomasz Stiller wrote:
    > Każdemu, który prowadzi samochód z orzeczonym dożywotnim zakazem
    > prowadzenia pojazdów zabierał bym prowadzony samochód. Bez względu na to,
    > czy należy do niego czy nie. Niech się martwi ten, który użycza temu z
    > zakazem. Do skutku, aż bydlak morderca zrozumie albo skończą mu się
    > pieniądze na nowe samochody i znajomi, którzy chcą go wspomagać.

    W ogolnosci bierze mnie na torsje jak do na mownicie wlaza tacy
    "komunisci", ktorzy chca sobie zagwarantowac bezpieczenstwo kosztem
    wszystkich innych.

    Tylko zycie ze swej natury nie jest i nie ma byc bezpieczne.

    Niestety durnota chyba coraz bardziej przewaza. No a w skrajnym
    przypadku najlepiej wszystkich pozamykac w klatkach zeby sobie
    przypadkiem czego nie zrobili i nic im nie zagrazalo. No a wtedy w
    spokoju w swojej klatce kazdy zgodnie z przepisami dozyje swoich lat w
    zdrowiu (no bo przeciez bedzie bezpiecznie, nie beda nam dawac palic pic
    - wlasciwie pozwola nam tylko zyc). To bedzie "ultimate solution".

    Piekne.

    Ale wtedy po co w ogole zyc?

    --
    mk4