  • Data: 2016-08-07 11:11:26
    Temat: Re: 5 sierpnia piątek wypadek na A4 przed bramkami w Krakowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 6 Aug 2016 22:01:21 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Nie. Były mapy które wymagały kliniecia na ekranie jeśli trafileś radar,
    > korek, wypadek, kontrole itd. GMaps takie nie jest przynajmniej w sensie
    > korków i to oznacza że może konkurować z yanosikiem wiec ma sens jego

    No wlasnie - tylko w sensie korkow, bo skad ma wiedziec, ze wypadek
    czy kontrola.

    A yanosik korki chyba uwzglednia automatycznie, tzn predkosc na
    odcinku. I chyba potrafi sciagnac z autostrady przed korkiem - choc
    musialbym to sprawdzic - sytuacja, gdy korka nie bylo, zaplanowal
    trase, prowadzi nia ... a w miedzyczasie robi sie korek.

    zgloszenie reczne i ostrzezenie przed korkiem na autostradzie cenne -
    nie kazdemu wychodzi ostre hamowanie.
    Nie wiem czy GMaps ostrzega "za kilometr wszyscy stoja".

    J.