  • Data: 2010-05-17 10:02:46
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobiło na mnie wrażenie
    Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli ktoś nastawia się na zakup silnika 5.7 V8 i wierzy w spalanie
    > rzędu 15/100 w mieście, to wyjścia są trzy
    > - będzie jeździł jak emeryt
    > - miasto jest miastem tylko z nazwy
    > - szybko zweryfikuje swój światopogląd
    >
    > Jurand.

    Ale ja miałem takie autko i tyle paliło w mieście. No, co prawda była to
    dolna granica spalania ;-) ale jeżdżąc nie szybciej jak 80 i nie
    przekraczając 2500obr (pamiętaj że to nie szlifierka) można było mieć
    spalanie 15L/100km. Miasto to Warszawa.

    Wiesz.. jak ktoś nie miał amerykańskiego autka to NIGDY nie zrozumie, że
    mając taki silnik V8 w takim autku, nie chodzi o to żeby zapiermandalać
    ile fabryka dała non-stop bo przecież ma to 3xx koni.

    pozdrawiam
    mario