    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: 48233576121273 co to za walek?
    Date: Mon, 25 Nov 2013 13:47:23 +0100

    Już pisałem, że Sferia "potrafi" źle się identyfikować.
    I to w obydwie strony niestety.
    Np. przychodzące z komórek na tel. nomadyczny czasami identyfikują się z wiodącym
    zerem (np. 0501......), a SMS-y wysłane z
    nomadycznego czasem identyfikują się jako z 4822....... (bez wiodących zer /
    wiodącego znaku plus przed kodem kraju).
    Nie wiem, czy to problem ustawień u operatora, czy ustawień w konkretnym aparacie
    tel. (Maya).

    Podobnie na którymś stacjonarnym (już nie pamiętam od którego opa, UPC OIDP) czasami
    pojawia się wiodący kod kraju +4822....... .

    Inna sprawa, że coraz częstszym komunikatem na wyświetlaczach jest "spoza obszaru",
    no i co, odbierać czy nie odbierać?
    Dziś tak przyszedł faks z poważnej instytucji (znak czasu, budżetówka przechodzi na
    VoIP?).
    ACR aktywowany, ale jednocześnie nie mogę sobie pozwolić na odrzucanie ważnych faksów
    (kolega to może poszuka innego faksu, ale
    urzędnik na pewno nie poszuka).

    -----
    > BTW, ja na mojej stacjonarnej Netii 14.11 o 18:58 miałem połączenie z 48612227140,
    a się nie chwaliłem do tej pory.