-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
dsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 450kW szybka ładowarka
Date: Fri, 14 Dec 2018 12:31:32 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <pv04ai$pvm$1$Adam@news.chmurka.net>
References: <puu9a8$j3t$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 14 Dec 2018 11:31:30 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
logging-data="26614";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <puu9a8$j3t$1@dont-email.me>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645971
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-12-13 o 19:44, ddddddddddddd pisze:
> chyba nie było:
>
> https://elektrowoz.pl/ladowarki/jest-ladowarka-450-k
w-sa-tez-dwa-prototypy-ktore-wykorzystaja-wysoka-moc
-bmw-i3-160-ah-175-kw-i-zmodyfikowana-panamera-400-k
w/
>
>
> http://tnijurl.com/c314e44dac62/
>
> Dziś portal Electrive.net poinformował (źródło), że uczestniczył w
> eksperymencie BMW, Porsche, Siemensa, Allego i Phoenix Contact, w ramach
> którego na ładowarce 450 kW udało się osiągnąć moc ładowania
> przekraczającą 400 kW. Prototypowe urządzenie działa z maksymalnym
> napięciem 920 V i, co ciekawe, jest dostępne publicznie przy
> autostradzie A8 między Ulm a Augsburgiem (Niemcy).
>
> (...)Panamera z baterią 90 kWh - prototyp bez homologacji drogowej -
> osiągnęła moc ładowania wynoszącą ponad 400 kW. Po zaledwie trzech
> minutach postoju przy ładowarce samochód zyskał +100 kilometrów zasięgu!
>
> to ma jakiś sens (pomijając żywotność baterii to w końcu idzie to w
> sensownym kierunku)
>
A po co szybko ładować baterie?
Brać prąd do super-kondensatrorów, a one powoli będą ładować (już w
ruchu) akumulatory.
Tylko jeden mały problem: takie super-kondensatory są dostępne tanio w
galaktyce Andromedy. Problem z transportem.
Natomiast jak już będą u nas, to odpadnie kolejny problem: akumulatory
już raczej nie będą potrzebne.
Przykładowo: rysik w Galaxy Note 9 ma zasilanie wyłącznie kondensatorem,
jednak póki co dość długo się ładuje.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.18 12:55 Myjk
- 14.12.18 22:52 Adam
- 15.12.18 01:35 Tomasz Pyra
- 15.12.18 14:24 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=