eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody450kW szybka ładowarkaRe: 450kW szybka ładowarka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
    dsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 450kW szybka ładowarka
    Date: Fri, 14 Dec 2018 12:31:32 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <pv04ai$pvm$1$Adam@news.chmurka.net>
    References: <puu9a8$j3t$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 14 Dec 2018 11:31:30 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
    posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
    logging-data="26614";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    In-Reply-To: <puu9a8$j3t$1@dont-email.me>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645971
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-12-13 o 19:44, ddddddddddddd pisze:
    > chyba nie było:
    >
    > https://elektrowoz.pl/ladowarki/jest-ladowarka-450-k
    w-sa-tez-dwa-prototypy-ktore-wykorzystaja-wysoka-moc
    -bmw-i3-160-ah-175-kw-i-zmodyfikowana-panamera-400-k
    w/
    >
    >
    > http://tnijurl.com/c314e44dac62/
    >
    > Dziś portal Electrive.net poinformował (źródło), że uczestniczył w
    > eksperymencie BMW, Porsche, Siemensa, Allego i Phoenix Contact, w ramach
    > którego na ładowarce 450 kW udało się osiągnąć moc ładowania
    > przekraczającą 400 kW. Prototypowe urządzenie działa z maksymalnym
    > napięciem 920 V i, co ciekawe, jest dostępne publicznie przy
    > autostradzie A8 między Ulm a Augsburgiem (Niemcy).
    >
    > (...)Panamera z baterią 90 kWh - prototyp bez homologacji drogowej -
    > osiągnęła moc ładowania wynoszącą ponad 400 kW. Po zaledwie trzech
    > minutach postoju przy ładowarce samochód zyskał +100 kilometrów zasięgu!
    >
    > to ma jakiś sens (pomijając żywotność baterii to w końcu idzie to w
    > sensownym kierunku)
    >

    A po co szybko ładować baterie?
    Brać prąd do super-kondensatrorów, a one powoli będą ładować (już w
    ruchu) akumulatory.
    Tylko jeden mały problem: takie super-kondensatory są dostępne tanio w
    galaktyce Andromedy. Problem z transportem.

    Natomiast jak już będą u nas, to odpadnie kolejny problem: akumulatory
    już raczej nie będą potrzebne.
    Przykładowo: rysik w Galaxy Note 9 ma zasilanie wyłącznie kondensatorem,
    jednak póki co dość długo się ładuje.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: