-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: 450kW szybka ładowarka
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <puu9a8$j3t$1@dont-email.me> <puuads$33j4c$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Date: Fri, 14 Dec 2018 01:57:05 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 22
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.239
X-Trace: 1544749025 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 477 89.64.51.239:24413
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645957
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 13 Dec 2018 20:02:44 +0100, sirapacz napisał(a):
>> to ma jakiś sens (pomijając żywotność baterii to w końcu idzie to w
>> sensownym kierunku)
>
> Tak, ale 450kW to taka moc, że musiałoby to być zasilane bezpośrednio z
> sieci SN...
Pod warunkiem że miałoby być w ciągłym użyciu.
W praktyce nie będzie potrzebne aż tak duże przyłącze, bo stacja ładowania
może mieć własny akumulator który to będzie buforował. ;)
> Nie mniej jednak 3m/100km to bardzo przyjemna wartość. Ciekawe jak to
> znoszą ogniwa.
Tesle mają już spore przebiegi, ludzie ładują z superchargerów i nic złego
się nie dzieje.
Tam są tylko pewne ograniczenia szybkiego ładowania - nie można w ten
sposób ładować akumulatorów do pełnego naładowania i więcej niż ileś tam
kWh za jednym razem.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.18 06:43 Jacek
- 14.12.18 07:05 Mateusz Bogusz
- 14.12.18 09:51 Lisciasty
- 14.12.18 10:14 Jacek Maciejewski
- 14.12.18 10:25 Jacek Maciejewski
- 14.12.18 10:29 sirapacz
- 14.12.18 10:32 T.
- 14.12.18 10:34 T.
- 14.12.18 12:31 Adam
- 14.12.18 12:55 Myjk
- 14.12.18 22:52 Adam
- 15.12.18 01:35 Tomasz Pyra
- 15.12.18 14:24 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=