eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newspeer1.de.
    telia.net!newspeer4.de.telia.net!de.telia.net!nx01.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego
    scenariusza ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jfpmov$5jl$1@node2.news.atman.pl>
    <pofrl52t4imi$.1nryo06d87gnt$.dlg@40tude.net>
    <4f207700$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <2jzebucvuu5h$.4zjxf8s8zues$.dlg@40tude.net>
    <jfptfp$csn$2@node2.news.atman.pl>
    <1n9slrilvgc4j.439yb8cy1mxa$.dlg@40tude.net>
    <1gvz0h8qg5mev.10qox5vcmpxwp$.dlg@40tude.net>
    <ri1ywp3w5hnz$.zvlsezzjih6o$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    Date: Fri, 27 Jan 2012 01:59:18 +0100
    Message-ID: <8...@4...net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.138.65
    X-Trace: 1327625958 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26707 83.11.138.65:47789
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2429307
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 27 Jan 2012 01:23:08 +0100, J.F. wrote:

    > Dnia Fri, 27 Jan 2012 00:52:12 +0100, Maciek napisał(a):
    >> Dnia Fri, 27 Jan 2012 00:35:10 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>> Chociaż osobiście wydaje mi się to dziwne - plastikowy wiatrak za
    >>> aluminiową chłodnicą chyba nie powinien dawać żadnego mierzalnego echa.
    >>
    >> No to jest nas dwoch zdziwionych :) Silnik i uklad przeniesienie napedu
    >> jest pelen ruchomych czesci i to metalowych... Radar reagujacy na wiatrak
    >> nigdy nie dalby wiarygodnego odczytu.
    >
    > Ruchome czesci silnika sa dobrze schowane. Mniej wiecej tak jak ten wiatrak
    > za chlodnica. Ale przed chlodnica moze byc jakis drugi, metalowy.

    Takich wiatraków to ja chyba nie widziałem w żadnym samochodzie.
    A na pewno nie w Omedze którą mierzyli na postoju na filmie z YT - tam jest
    plastikowy za dwiema warstwami chłodnic.

    > Ewentualnie zmierzono wibracje calego samochodu.

    Pomiar trwa ponoć 0.17s, czyli za długo żeby drgnięcie mogło wypaczyć
    wynik.

    Chociaż ciekawe jak wygląda spektrum dudnienia sygnału odbitego od
    samochodu w typowych warunkach.
    Bo może się okazać że jest dość szerokie, a próbek niewiele (częstotliwość
    dudnienia dla 24.15GHz i 100km/h to 4472Hz, co przy czasie 0.17s daje 760
    okresów - a to przy założeniu że przez całe 0.17s radar próbkuje).
    Przy 30km/h to odpowiednio 1341Hz i 228 okresów w 0.17s.

    Spektrum może być na tyle niestabilne, że ułomne oprogramowanie zamiast
    średniej czy mediany bierze jakieś lokalne maksimum i się okazuje że
    zmierzył prędkość górnej części felgi, albo w ogóle jakiegoś szumu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: