-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newspeer1.de.
telia.net!newspeer4.de.telia.net!de.telia.net!nx01.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego
scenariusza ;)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jfpmov$5jl$1@node2.news.atman.pl>
<pofrl52t4imi$.1nryo06d87gnt$.dlg@40tude.net>
<4f207700$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<2jzebucvuu5h$.4zjxf8s8zues$.dlg@40tude.net>
<jfptfp$csn$2@node2.news.atman.pl>
<1n9slrilvgc4j.439yb8cy1mxa$.dlg@40tude.net>
<1gvz0h8qg5mev.10qox5vcmpxwp$.dlg@40tude.net>
<ri1ywp3w5hnz$.zvlsezzjih6o$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
Date: Fri, 27 Jan 2012 01:59:18 +0100
Message-ID: <8...@4...net>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.138.65
X-Trace: 1327625958 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26707 83.11.138.65:47789
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2429307
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 27 Jan 2012 01:23:08 +0100, J.F. wrote:
> Dnia Fri, 27 Jan 2012 00:52:12 +0100, Maciek napisał(a):
>> Dnia Fri, 27 Jan 2012 00:35:10 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>>> Chociaż osobiście wydaje mi się to dziwne - plastikowy wiatrak za
>>> aluminiową chłodnicą chyba nie powinien dawać żadnego mierzalnego echa.
>>
>> No to jest nas dwoch zdziwionych :) Silnik i uklad przeniesienie napedu
>> jest pelen ruchomych czesci i to metalowych... Radar reagujacy na wiatrak
>> nigdy nie dalby wiarygodnego odczytu.
>
> Ruchome czesci silnika sa dobrze schowane. Mniej wiecej tak jak ten wiatrak
> za chlodnica. Ale przed chlodnica moze byc jakis drugi, metalowy.
Takich wiatraków to ja chyba nie widziałem w żadnym samochodzie.
A na pewno nie w Omedze którą mierzyli na postoju na filmie z YT - tam jest
plastikowy za dwiema warstwami chłodnic.
> Ewentualnie zmierzono wibracje calego samochodu.
Pomiar trwa ponoć 0.17s, czyli za długo żeby drgnięcie mogło wypaczyć
wynik.
Chociaż ciekawe jak wygląda spektrum dudnienia sygnału odbitego od
samochodu w typowych warunkach.
Bo może się okazać że jest dość szerokie, a próbek niewiele (częstotliwość
dudnienia dla 24.15GHz i 100km/h to 4472Hz, co przy czasie 0.17s daje 760
okresów - a to przy założeniu że przez całe 0.17s radar próbkuje).
Przy 30km/h to odpowiednio 1341Hz i 228 okresów w 0.17s.
Spektrum może być na tyle niestabilne, że ułomne oprogramowanie zamiast
średniej czy mediany bierze jakieś lokalne maksimum i się okazuje że
zmierzył prędkość górnej części felgi, albo w ogóle jakiegoś szumu.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.12 02:06 Tomasz Pyra
- 27.01.12 02:30 J.F.
- 27.01.12 10:27 AZ
- 27.01.12 10:34 neoniusz
- 27.01.12 10:38 AA
- 27.01.12 13:11 Jakub Witkowski
- 27.01.12 13:15 AZ
- 27.01.12 19:36 Adam Płaszczyca
- 27.01.12 22:28 jerzu
- 27.01.12 22:31 jerzu
- 27.01.12 22:32 jerzu
- 27.01.12 22:34 jerzu
- 27.01.12 22:34 jerzu
- 27.01.12 23:03 P.B.
- 27.01.12 23:13 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i