  • Data: 2004-04-22 00:30:23
    Temat: Re[4]: VAT na internet
    Od: Michał Kożusznik <m...@m...no.spam.net> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Samotnik,

    Wednesday, April 21, 2004, 10:32:29 PM, you wrote:

    S> Gdyby stawka była 0%, to przy zachowaniu tej samej ceny netto VAT, który
    S> zapłaciłeś TPSA oddawałby CI Urząd Skarbowy.

    No i to mnie zastanawia. Przeciez ustawa mowi o opodatkowaniu
    sprzedazy towaru. a nie mowi nic o VAT zakupu. Np wchodzi w zycie
    przepis mowiacy o nieodpisywaniu VATu za paliwo. Ale nigdzie nie ma
    mowy o zakazie odpisywania VATu za zakupione lacze Internetowe.
    Lacznie z tym ze jesli bylbym koncowym uzytkownikiem ale z osobowoscia
    prawna to moglbym sobie ten VAT odpisac.

    Wiec cos tu nie gra. I nie kloce sie ale intuicyjnie to nie pasuje mi.

    *** Media-IT Michał Kożusznik ***
    *** sieci inf - bazy danych - multimedia ***
    *** http://maxym.media-it.nospam.net ***