  • 1. Data: 2011-07-21 23:43:57
    Temat: 3miejska obwodnicę-remont<CROSSPOST>
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    japizdole, ale burdel, jechałem tam pierwszy raz od dawna, oznakowanie
    beznadzieja i te pseudo-ronda... masakra
    piętno

  • 2. Data: 2011-07-22 07:16:34
    Temat: Re: 3miejska obwodnicę-remont<CROSSPOST>
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
    > japizdole, ale burdel, jechałem tam pierwszy raz od dawna, oznakowanie
    > beznadzieja i te pseudo-ronda... masakra
    > piętno

    Te pseudoronda ratują wszystko. Tak się składa że zanim inwestycja się
    zaczęła nie było rond tylko sygnalizacja. I korki były większe.

  • 3. Data: 2011-07-22 10:41:48
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 21-07-2011 o 23:43:57 Diabełson <h...@s...org> napisał(a):

    > japizdole, ale burdel, jechałem tam pierwszy raz od dawna, oznakowanie
    > beznadzieja i te pseudo-ronda... masakra
    > piętno

    Marudzisz jak stara panna.

    Lepiej poszukaj sobie jak ten cały węzeł karczemki będzie wyglądać w maju
    2012.

  • 4. Data: 2011-07-22 11:27:45
    Od: Jumal <j...@v...pl>

    On 22/07/2011 09:41, MM wrote:

    > Marudzisz jak stara panna.
    >
    > Lepiej poszukaj sobie jak ten cały węzeł karczemki będzie wyglądać w
    > maju 2012.

    Mniej więcej tak:

    http://zwirek44.wrzuta.pl/film/1FBlptXsJGN/
    (zero korka :) )

    :))

    Jumal

  • 5. Data: 2011-07-23 18:06:38
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-22 07:16, Agent pisze:

    > Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
    >
    > Te pseudoronda ratują wszystko. Tak się składa że zanim inwestycja się
    > zaczęła nie było rond tylko sygnalizacja. I korki były większe.

    na takim "rondzie" prawie mnie rozjechał tir, wjechałem na to rondo od
    strony Kartuz i gapię się na te hujowe napisy jak tu zjechać na Łódź,
    nagle od lewej zapierdala tir prosto na mnie. Nie wiem jakim cudem
    odbił, może milimetra zabrakło od zderzaka. No i do tej pory nie wiem
    jak tam zjechać, żeby wylądować na obwodnicy a nie w centrum Gdańska :|

  • 6. Data: 2011-07-25 02:52:37
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-07-23 18:06, Diabełson pisze:
    >No i do tej pory nie wiem
    > jak tam zjechać, żeby wylądować na obwodnicy a nie w centrum Gdańska :|

    Od Kartuz? Jedziesz prosto trafiając w drugi zjazd i uważając na tych z
    lewej (bo są na "rondzie"). Potem już tylko pięćdziesięciometrowa
    rozbiegówka i już podążasz w kierunku Łodzi :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2011-07-27 11:36:18
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-25 02:52, LEPEK pisze:

> [...]
    > lewej (bo są na "rondzie"). Potem już tylko pięćdziesięciometrowa
    > rozbiegówka i już podążasz w kierunku Łodzi :)

    THX ziom :)