-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?
Date: Tue, 22 Jul 2014 19:34:06 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 24
Message-ID: <lqm7ac$kkp$1@news.dialog.net.pl>
References: <53cd4473$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<53cd5180$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
<FEpzv.72907$DV4.60533@fx05.iad> <lqm3oq$fic$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: home.finke.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1406050444 21145 194.187.183.69 (22 Jul 2014 17:34:04
GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Jul 2014 17:34:04 +0000 (UTC)
User-Agent: yes
In-Reply-To: <lqm3oq$fic$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539597
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-07-22 18:33, Poldek pisze:
>> te ajnsztajn od samochodow - a widziales kiedys auto z automatem? Auto z
>> automatyczna skrzynia NIE MA SPRZEGLA!
>
> A jak następuje zmiana przełożenia - bez rozłączania połączenia między
> silnikiem, a napędzanymi kołami? :-)
W klasycznym automacie nie ma żadnej "zmiany przełożeń" i to jest jego
główna zaleta. Wszystkie zębatki w przekładni obiegowej są zazębione
na stałe i generują na wyjściu kilka różnych prędkości obrotowych,
które wybiera się i podłącza do wału wyjściowego za pomocą mokrych
tarczek sprzęgłowych i taśm hamulcowych. Do rozłączania skrzyni
i silnika np. przy zatrzymywaniu służy przekładnia hydrokinetyczna.
To wszystko pracuje na mokro w oleju i przy regularnym sprawdzaniu
jego poziomu i wymianie może wytrzymać i milion km. Dojechałem
Cariną E z automatem do 282.000 km i przy wymianie oleju co 40.000 km
nigdy nie miałem najmniejszych kłopotów ze skrzynią.
https://www.youtube.com/watch?v=Y1zbE21Pzl0
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.07.14 19:59 Pszemol
- 22.07.14 20:03 Pszemol
- 22.07.14 20:05 Pszemol
- 22.07.14 20:08 uciu
- 22.07.14 20:26 PiteR
- 22.07.14 20:30 Rafał Grzelak
- 22.07.14 23:02 LEPEK
- 22.07.14 23:00 Budzik
- 23.07.14 07:41 m...@o...pl
- 23.07.14 07:44 m...@o...pl
- 23.07.14 07:55 m...@o...pl
- 23.07.14 11:33 Franc
- 24.07.14 12:33 Czesław Wiśniak
- 24.07.14 13:03 uciu
- 24.07.14 13:38 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=