eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?Re: 350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?
  • Data: 2014-07-22 18:33:56
    Temat: Re: 350k km na silnik benzynowy Toyoty to dużo?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    m...@o...pl wrote:
    >
    > Moj ma 344tys i czytajac opinie jak nizej moge powiedziec:
    >>
    >> O automatycznej skrzyni nic nie wiem,
    > Dziala jak nowa, nigdy zadnego problemu,trudno wyczuc kiedy zmienia biegi.
    >
    > ale przy 350 tys. to po drodze powinny polecieć katalizatory
    > prawda,ciagle zadnego problemu z jazda ale swieci sie "Check Engine"
    > lampka - poddany testowi, ocena: po prostu stracil swoja skutecznosc.

    Więc?
    "Co z tego, że katalizator stracił swoją skuteczność i auto truje -
    przecież nie będę tego naprawiał..."

    > wraz z sondami lambda,
    > bzdura, testowane i w porzadku
    >
    > przynajmniej jedna cewka zapłonowa ale raczej więcej,
    > bzdura. O ile sie nie myle to ostatni raz kiedy cewki byly w uzyciu to
    > bylo jakies 20 lat temu.

    Zaciekawiłeś mnie. Jak Twoim zdaniem powstaje iskra na świecy?

    > łańcuch rozrządu powinien być 2 razy wymieniony,
    > bzdura, ciagle oryginalny i nic nie wskazuje ze trzeba wymienic
    >
    > tarcze hamulcowe wymienione z 5 razy
    > bzdura, przed zima zmienie 1-wszy raz

    Jak ktoś lubi jeździć na wyżłobionych tarczach, to jego wola. W mojej
    Toyocie tarcze były wymieniane 2 razy w czasie gwarancji, czyli przed
    upływem 100 tys. km i kolejny raz przy 165 tys. km. Przekonaj mnie, że
    było inaczej.

    > - kiedy ostatnio? W dobrze utrzymanym przez ASO aucie powinien być
    > wymieniony układ
    >> wydechowy,
    > bzdura, a po co? jaks nowa religia? nie ma przeciekow wiec po co? bo sie
    > nie blyszczy?

    Ponieważ na dystasie 350 tys. układ zdążył przerdzewieć na wylot w kilku
    miejscach. A siatkowe uszczelki w międzyczasie kilka razy do wymiany.

    > gumy zawieszenia parę razy,
    > bzdura, ani razu i ciagle nic nie wskazuje na jakikolwiek problem
    >

    Są ludzie, którzy jeżdżą wozami drabiniastymi i nie widzą problemu.

    > amortyzatory raczej też,
    > jeden, lewy tyl zuzyty, wymienioono niedawno i lewy i prawy
    >
    >> akumulator 2 razy,
    > wymienilem 1 raz
    >
    > gumy wycieraczek kilka razy,
    > normalka
    >
    > alternator i kompresor klimatyzacji po 2 razy wymienione,
    > co za bzdura
    > ale duzo startow (miasto) wiec padl mi starter
    >
    > uszczelki w silnika co najmniej raz,a lepiej 2 razy wymienione,
    > bzdura, a po co jak nic nie cieknie? coraz trudniej mi jest czytac te
    > pierdoly
    >
    >> końcówki drążków przynajmniej raz,
    > bzdura ciagle na oryginalnych i brak luzow
    >
    > świece co najmniej dwa razy,
    > normalka
    >
    > sprzęgło przynajmniej raz,a lepiej dwa razy, a jeszcze lepiej 3 razy
    >
    > te ajnsztajn od samochodow - a widziales kiedys auto z automatem? Auto z
    > automatyczna skrzynia NIE MA SPRZEGLA!

    A jak następuje zmiana przełożenia - bez rozłączania połączenia między
    silnikiem, a napędzanymi kołami? :-)

    > wtryski... itd. Jakie tam są zawory -
    >> hydrauliczne, czy na szklankach? Jeżeli na szklankach, to minimum raz
    >> szklaneczki wymienione. Jeżeli to wszystko jest w historii serwisowej z
    >> ASO i ostanie wymiany niedawno, to brać i dziękować.
    > DAJ SE CHOPIE SPOKOJ BO ZNASZ SIE JAK WILK NA GWIAZDACH
    >
    >

    Szukasz jelenia, który da 27 tys. za Twoją super Toyotę z 350 ys. na
    liczniku?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: