    From: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: 350 mln zł kary na TPSA (off-topic)
    Date: Wed, 3 Apr 2002 22:43:58 +0000 (UTC)

    "Godryk" <f...@s...com.au> napisał:
    > Tak się składa, że mój Outlook też go nie widzi. Albo tenże
    > RusH nie potrafi sobie poprawnie skonfigurować newsów, albo
    > programowo nie lubi posiadaczy Windy.

    To drugie. I nie 'Windy', tylko 'Outlooka'. Bo na 'Winde' sa tez inni
    klienci pocztowi.
    Tak czy siak jego strata.

    > A propos pytanie do moderatora: czy nie dałoby się jakoś
    > automagicznie tłumaczyć tych postów na ogólnie przyjęty
    > standard?

    Sek w tym, ze one pisane w ogolnie przyjetym standardzie text/plain. Nic im
    nie mozna zarzucic.
    Jest to ewidentna dziura OE, ale dlaczego bohater tego podwatku chce sobie
    ograniczac publicznosc, to juz nie moja sprawa.
    To pewnie taki szpan. Umie wykorzystac dziure, wiec jest 'cool'. Spapugowal
    po paru innych co wczesniej na to wpadli.

    --
    ../ premax