-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: 3 pasy, 1 linia ciagla
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <p5p5a1$3ai$1@node2.news.atman.pl>
Date: Sun, 11 Feb 2018 11:29:52 +0100
Message-ID: <1hyoj0a43ve8b.1t2eo5n2l6ke3$.dlg@40tude.net>
Lines: 32
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1518344992 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 587 82.143.187.50:51887
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2009
X-Received-Body-CRC: 138074010
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624629
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 11 Feb 2018 11:18:40 +0100, Maciek napisał(a):
> Trochę mnie zdziwiło co tutaj nawiwijali.
> Potem się zastanawiałęm jaki to ma sens i w sumie dalej nie wiem.
> Jest sobie Modlińska w Wawie:
>
> https://goo.gl/maps/JgeuD2ayowR2
>
> No i jak tutaj skręcić w prawo jadąc wcześniej środkowym?
> https://goo.gl/maps/d466VdizSES2
>
> 2 pasy i trzeci oddzielony p-2 lub p-7b, suwmiarkę trzeba by mieć, +
> ograniczenia do 60km.
> Oddzielony pas ma szerokość taką, że spokojnie mieszczą się 2 samochody.
> WTF? Co według Was "autorzy" mieli na myśli?
Patrzac na ilosc bud i wyjazdow po prawej - o to wlasnie chodzi, zeby
nie skrecac :-)
Dzieki czemu oni moga spokojnie wyjechac na ulice, nie zastanawiajac
sie ktory szybki ze srodkowego zmieni pas.
Podobnie jak ktos tam skreca w bok, to nie blokuje ruchu na prawym
pasie, a przypominam ze jest obowiazek jazdy prawym.
Tylko akurat przy tym skrzyzowaniu mogliby zrobic wyjatek, a w ogole
to jakos oznakowac skrzyzowanie wczesniej, ze tu ostatni zjazd.
Teraz pelno takich wezlow przy autostradach - zjazdy i wjazdy na
osobnej jezdni, co w zasadzie jest dobre, tylko trzeba sluchac
nawigacji - jak mowi ze "trzymaj sie prawego pasa", to sie trzymaj, a
nie patrz ze do wezla 2 km ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A