  • 11. Data: 2010-03-15 22:03:10
    Temat: Re: 3 Hondy w pierwszej czwórce!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Weronika Styka pisze:

    > Próbujesz rozumnym ludziom przekazać wiadomość, że na "x" światowych marek
    > samochodów w każdej klasie, pierwsze 10 to zawsze marki niemieckie?

    LOL - to jest naprawdę jakaś mania prześladowcza :) Toyota, Mazda czy
    Renault to też marki niemieckie?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 12. Data: 2010-03-15 22:03:24
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Weronika Styka pisze:

    > Próbujesz rozumnym ludziom przekazać wiadomość, że na "x" światowych marek
    > samochodów w każdej klasie, pierwsze 10 to zawsze marki niemieckie?

    Chcesz powiedziec ze Toyota, Fiat, Peugeot, Nissan, Renault, Citroen,
    Mistubishi to marki niemieckie? A te wszystkie marki sa wyzej niz Honda
    - i to az 4 francuzy - co za wstyd :P

    Jacek Kustra

  • 13. Data: 2010-03-15 22:20:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Mar 2010 16:38:49 +0000 (UTC), Weronika Styka wrote:
    >Witam,
    >- wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:
    >http://tinyurl.com/5pvc9u
    >Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

    A co tu urazac, przetlumaczyc trzeba.

    Affordable Small Cars, czyli w klasie male, tanie g* :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-03-16 01:09:41
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    "J.F."
    > A co tu urazac, przetlumaczyc trzeba.
    >
    > Affordable Small Cars, czyli w klasie male, tanie g* :-)
    >
    > J.

    :))))

    Pozdr.
    Pete

  • 15. Data: 2010-03-16 08:30:59
    Od: AL <a...@s...tam>

    castrol pisze:

    > Chcesz powiedziec ze Toyota, Fiat, Peugeot, Nissan, Renault, Citroen,
    > Mistubishi to marki niemieckie? A te wszystkie marki sa wyzej niz Honda
    > - i to az 4 francuzy - co za wstyd :P

    wartosc hondy spadla .... :-P

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2010-03-16 10:13:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Weronika Styka pisze:

    > Próbujesz rozumnym ludziom przekazać wiadomość, że na "x" światowych marek
    > samochodów w każdej klasie, pierwsze 10 to zawsze marki niemieckie?

    Hej Weroniko! Znów ktoś się pod ciebie podszywa i próbuje robić
    z ciebie idiotkę! Nie daj się, dziewczyno!

  • 17. Data: 2010-03-16 19:21:45
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > LOL - to jest naprawdę jakaś mania prześladowcza :) Toyota, Mazda czy
    > Renault to też marki niemieckie?

    Szanowny Kolego (i inni którzy do końca nie załapali)

    - zapomniałam, że pisanie na PMS wymaga większej staranności i uwagi niż
    pisanie gdziekolwiek indziej. Odgrzany (z 2008 r) - obśmiany na maksa do
    kwadratu na wszystkich grupach i forach nie tylko w necie ale i chyba w
    wszechświecie coroczny ranking ADAC (poczytaj jak powstaje) został rzucony
    jako (sic!) przebicie amerykańskiemu, aktualnemu rankingowi nieproducentów -
    czytaj użytkowników i konsumentów.
    Na to, teraz uważaj, - napisałam: "Próbujesz rozumnym ludziom przekazać
    wiadomość,że na 'x' światowych marek samochodów w każdej klasie, pierwsze 10
    to zawsze marki niemieckie?"
    Jak to odczytać, jeśli jest się np. dyslektykiem i nie wszystko dociera?
    Mało to skomplikowane: - to zwykła ironia; na ogromna ilość marek
    samochodów, ADAC co roku w wszyskich kategoriach daje zwycięstwo markom
    swoim, co dziwi nie tylko mnie. Koniec i kropka.
    Jeśli chodzi o fragment "pierwsze 10", to frazeologizm. Jak następnym razem
    napiszę, że pleciesz trzy po trzy, to znaczy że pleciesz, ale niekoniecznie
    trzy razy po trzy ;)

    Pozdrawiam
    Weronika

  • 18. Data: 2010-03-16 19:33:34
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A co tu urazac, przetlumaczyc trzeba.
    >
    > Affordable Small Cars, czyli w klasie male, tanie g* :-)

    Jeśli auta z "Ranking of compact cars and subcompact cars, generally priced
    under $20,000" to tanie g*, to uważaj. Co tydzień na PMS znajdziesz
    pytanie "rodziny, wygodny, wypasiony, najlepiej automat w dizlu do 10kPLN -
    co radzicie?"
    Obrażasz wielu pisząc to co napisałeś.

    Pozdrawiam
    Weronika

  • 19. Data: 2010-03-16 20:24:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Mar 2010 18:33:34 +0000 (UTC), Weronika Styka wrote:

> [...]
    >under $20,000" to tanie g*, to uważaj. Co tydzień na PMS znajdziesz
    >pytanie "rodziny, wygodny, wypasiony, najlepiej automat w dizlu do 10kPLN -

    Zaraz, ale jest roznica pomiedzy male tanie g* a rodziny, wygodny,
    wypasiony :-)

    trzeba bylo nie wybierac zestawienia z rynku amerykanskiego, albo
    czytac co sie wybiera :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-03-16 20:41:26
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Weronika Styka pisze:

    > jako (sic!) przebicie amerykańskiemu, aktualnemu rankingowi nieproducentów -
    > czytaj użytkowników i konsumentów.

    Faktycznie. Wiarygodny ten ranking, ktory dowodzi tylko, ktore obecnie
    samochody sa najpopularniejsze w stanach :D W swietle wydarzen, ktore
    dotknely Toyote, ten ranking wcale mnie nie dziwi :D

    Jacek Kustra