  • 1. Data: 2014-01-15 02:15:00
    Temat: 3,5 promila + BMW
    Od: Hybki <k...@g...com>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Pijany-kierow
    ca-bez-prawa-jazdy-spowodowal-smiertelny-wypadek-na-
    Mazurach,wid,16328474,wiadomosc.html?ticaid=112063&_
    ticrsn=3

    Pasażer nie przeżył.......
    --
    I Have a Dream
    http://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/201311/138348

  • 2. Data: 2014-01-15 05:37:22
    Temat: Re: 3,5 promila + BMW
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Hybki pisze tak:

    > Pijany-kierowca-bez-prawa-jazdy-spowodowal-smierteln
    y-wypadek-na-Mazurach

    http://olecko.wm.pl/53671-186255,Smiertelny-wypadek-
    w-Olecku,1300668.html?

    --
    Piter

  • 3. Data: 2014-01-15 07:43:50
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-01-2014 02:15, Hybki pisze:
> [...]
    ca-bez-prawa-jazdy-spowodowal-smiertelny-wypadek-na-
    Mazurach,wid,16328474,wiadomosc.html?ticaid=112063&_

    myslisz, ze pasazer nie wiedzial ze uposledzony grzesiu lubi jezdzic na
    podwojnym?

  • 4. Data: 2014-01-15 08:45:54
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-01-15 02:15, Hybki pisze:
> [...]
    ca-bez-prawa-jazdy-spowodowal-smiertelny-wypadek-na-
    Mazurach,wid,16328474,wiadomosc.html?ticaid=112063&_

    Jestem pewien, że gdyby w tym aucie był alkomat... yyy, przepraszam -
    alkotest, a nawet dwa, to nic nikomu by się nie stało.
    pwz

  • 5. Data: 2014-01-15 08:50:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2014 08:45, pwz pisze:

    > Jestem pewien, że gdyby w tym aucie był alkomat... yyy, przepraszam -
    > alkotest, a nawet dwa, to nic nikomu by się nie stało.

    Jakby blokował zapłon... Swoją drogą pomysł wspomniany już przez Zajdla ;)

  • 6. Data: 2014-01-15 09:45:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Jakby blokował zapłon... Swoją drogą pomysł wspomniany już przez
    > Zajdla ;)

    Allkotest za 3.99 blokujący zapłon.
    Tak to się nie da.

    W sumie ciekawe pytanie - w jaki sposób mozna było uniknąć tego wypadku:
    - alkotesty - każdy się śmieje i czuje że to by nic nie dało.
    - limit 0.00 - :) - on nawet nie miał PJ...
    Wiec co?

  • 7. Data: 2014-01-15 10:24:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2014 09:45, Budzik pisze:

    > Allkotest za 3.99 blokujący zapłon.
    > Tak to się nie da.

    Jako osobny element - nie. Ale jako część standardowego wyposażenia...

    > W sumie ciekawe pytanie - w jaki sposób mozna było uniknąć tego wypadku:
    > - alkotesty - każdy się śmieje i czuje że to by nic nie dało.
    > - limit 0.00 - :) - on nawet nie miał PJ...
    > Wiec co?

    Technicznie sprawa trywialna - czytnik linii papilarnych dla kierowcy +
    rurka alkoholomierza. Samochód sprawdza chuch, sprawdza online czy
    kierowca ma prawko i ewentualnie się uruchamia.

    Jest to do zrobienia i koszt, w przypadku nowych konstrukcji, nie byłby
    jakiś drastyczny.

    Jeśli zamiast kierowcy dmuchałby pasażer można by spróbować zrobić
    szczegółową interpretację tej czynności jako fałszowanie dokumentów lub
    coś podobnego.

    Inne kwestie wygodnie pomijam ;)

  • 8. Data: 2014-01-15 10:32:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-01-15 08:45, pwz wrote:

    > Jestem pewien, że gdyby w tym aucie był alkomat... yyy, przepraszam -
    > alkotest, a nawet dwa, to nic nikomu by się nie stało.

    Wystarczy zacząć montować alkomatyczną skrzynię biegów.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2014-01-15 10:47:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > kierowca ma prawko i ewentualnie się uruchamia.
    >
    > Jest to do zrobienia i koszt, w przypadku nowych konstrukcji, nie byłby

    To znaczy jaki?
    Szacunkowo?

    > Jeśli zamiast kierowcy dmuchałby pasażer można by spróbować zrobić
    > szczegółową interpretację tej czynności jako fałszowanie dokumentów lub
    > coś podobnego.

    U, zaczyna sie powazne oprzyrządowanie robić.
    Chyba nie tędy droga...

  • 10. Data: 2014-01-15 10:50:54
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    ucierpią na tym trzeźwi kierowcy (poniosą koszty zakupu i montażu oraz
    przypuszczalnie corocznej legalizacji itp) a dresiarz w beemce u dresiarza
    "mechanika" w stodole zrobi obejście tego czujnika.