  • 1. Data: 2014-12-08 12:46:11
    Temat: 2mld euro dla PO/PSL
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dziś wasza wielka komisja europejska przekazała ileś tam miliardów
    dolarów koalicji po/psl... co się teraz będzie działo z tymi pieniędzmi?
    Ktoś tu wie?

  • 2. Data: 2014-12-08 12:46:44
    Temat: Re: 2mld euro dla PO/PSL
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przepraszam, pieniądze na jak to podano "polskę cyfrową"...

  • 3. Data: 2014-12-08 14:50:15
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > dziś wasza wielka komisja europejska przekazała ileś tam miliardów dolarów
    > koalicji po/psl... co się teraz będzie działo z tymi pieniędzmi? Ktoś tu
    > wie?

    Jak to? Nie czytałeś? Przecież Profesor Kawalecki już wyjaśniał:

    http://tinyurl.com/oc6tcc7

  • 4. Data: 2014-12-08 14:59:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Jak to? Nie czytałeś? Przecież Profesor Kawalecki już wyjaśniał:

    a kto to jest kawalecki... ja znam tylko tuska gronkiewicz zemłę i Romana...

    może odpowiesz na pytanie, w końcu to twoi koledzy-sponsorujący...

  • 5. Data: 2014-12-08 16:09:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a to słyszałeś? po 15:00 europa dała ostro odczuć, że te pieniądze są
    już dawno rozdysponowane... ostro...

  • 6. Data: 2014-12-08 16:11:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >a to słyszałeś?

    ktoś ci płaci za politykę na grupie technicznej?

  • 7. Data: 2014-12-08 16:14:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie wdając się z Tobą w dyskusję, zwracam Ci uwagę na drugi post:
    "polska cyfrowa"... myślę, że to ciekawy temat do przedyskutowania na
    TEJ grupie...

  • 8. Data: 2014-12-08 17:15:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >nie wdając się z Tobą w dyskusję, zwracam Ci uwagę na drugi post: "polska
    >cyfrowa"... myślę, że to ciekawy temat do przedyskutowania na TEJ grupie...

    Zadam ci wandalu Jeszcze raz to pytanie: ktoś ci płaci za politykę na grupie
    technicznej?

  • 9. Data: 2014-12-08 18:47:24
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Ghost" <g...@e...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    > Zadam ci wandalu Jeszcze raz to pytanie: ktoś ci płaci za politykę na
    > grupie technicznej?
    Stary, przecież to nie polityka, to deblizm...

  • 10. Data: 2014-12-08 19:32:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Hans Kloß" napisał w wiadomości grup

    "Ghost" <g...@e...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >Stary, przecież to nie polityka, to deblizm...

    Mam na to gorsze (celniejsze) określenie, ale wyjątkowo staram się ujmować
    rzecz delikatnie.