  • 1. Data: 2010-04-02 14:49:02
    Temat: 23 cale lcd lg w2353vpf czy w2361vfp, ktory lepszy?
    Od: "aaa" <p...@v...pl>

    witam serdecznie, chcialbym sie dowiedziec ktory monitor wedlug Was jest lepszy?
    roznica w cenie ok 50zl, dane techniczne takie same, roznia sie bodajze funkcja
    smart w przypadku tego pierwszego, czy warto doplacic?

  • 2. Data: 2010-04-02 15:24:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "aaa" <p...@v...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > funkcja
    > smart w przypadku tego pierwszego, czy warto doplacic?

    Bierz który bardziej ci się podoba.

  • 3. Data: 2010-04-02 15:47:02
    Od: p...@v...pl

    > Użytkownik "aaa" <p...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Bierz który bardziej ci się podoba.
    >
    > --
    > Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

    z wygladu chyba nawet sa takie same :D jakas tam funkcja smart jest roznica ze
    niby sam monitor dostosowuje wlasciwosci do otoczenia w ktorym sie znajduje ale
    chyba nie jest to az tak wazne bo samemu przeciez mozna wszystko ustawic.

    druga sprawa czy na karcie grafiki radeon 9600 pro 128 mega wszystko bedzie
    smigac czy raczej slabo i bedzie scinac? nie mysle wogole o grach w tym
    momencie. glownie filmy hd, pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-04-02 16:39:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <p...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > druga sprawa czy na karcie grafiki radeon 9600 pro 128 mega wszystko bedzie
    > smigac czy raczej slabo i bedzie scinac? nie mysle wogole o grach w tym
    > momencie. glownie filmy hd, pozdrawiam.

    Będzie chodzić, ale jeżeli masz odpowiednio mocny procesor. Karta graficzna w
    tym przypadku nie ma znaczenia.

  • 5. Data: 2010-04-02 22:21:00
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik <p...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Będzie chodzić, ale jeżeli masz odpowiednio mocny procesor. Karta
    > graficzna w tym przypadku nie ma znaczenia.

    Czasem ma znaczenie - niektóre karty graficzne, ale te nowsze mają
    wspomaganie sprzętowe w dekodowaniu filmów HD.

  • 6. Data: 2010-04-02 22:25:40
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 02 of Apr 2010 16:49, aaa wrote:

> [...]
    > jest lepszy? roznica w cenie ok 50zl, dane techniczne takie same,
    > roznia sie bodajze funkcja smart w przypadku tego pierwszego, czy

    Moje doświadczenie (od czasów kart perforowanych) mówi, że wszystko
    co ma w nazwie smart/easy/EZ to jest coś, z czym będą kłopoty :-)

    --
    nb