  • 41. Data: 2013-09-17 13:41:50
    Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 09/16/2013 08:28 PM, masti wrote:

    > widziałeś kiedyś współczesny ścigacz z dwusuwowym silnikiem?

    Proszę:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bimota_V_Due

  • 42. Data: 2013-09-17 13:56:16
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    omega_fan wydumał(a) w news:l19f5r$ck9$1@speranza.aioe.org :
    > Proszę:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Bimota_V_Due

    16 letni scigacz to współczesny scigacz? Przeciez to zabytek muzealny :>
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 43. Data: 2013-09-17 14:11:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.09.2013 13:56, MichaelData(R) pisze:

    > 16 letni scigacz to współczesny scigacz? Przeciez to zabytek muzealny :>

    Muzealny to może niekoniecznie, ale zdecydowanie niszowy. W porównaniu z
    nim Aston Martin DB9 to samochód popularny ;)

  • 44. Data: 2013-09-17 15:37:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > mówisz o wrzucającym te gnioty sezonu ogórkowego to?

    W dodatku z najprawdopodobniej wymyslonym anonimem.

  • 45. Data: 2013-09-17 15:42:23
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-09-17 15:37, Ghost pisze:

    > W dodatku z najprawdopodobniej wymyslonym anonimem.

    Uważasz, że takich popier%^&*lonych idiotów trzeba wymyślać? Oni są na
    każdym kroku.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 46. Data: 2013-09-17 17:58:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Uważasz, że takich popier%^&*lonych idiotów trzeba wymyślać? Oni są na
    > każdym kroku.

    Owszem, i na ich podstawie zbudowano "wywiad".

  • 47. Data: 2013-09-17 22:14:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 16 Sep 2013 20:01:30 +0200, Marcin N napisał(a):

    > "Nie zapominajmy też, że motocykl, który posiadam, potrafi rozwinąć
    > sporą prędkość, ale też ma niebywałą zwrotność i o wiele krótszą drogę
    > hamowania niż samochody."
    >
    > Co to za bzdura z tą drogą hamowania?

    Niektórym motocyklistom istotnie tak się wydaje :)

    Tym niemniej mam obawy, że ten "wywiad" dziennikarz napisał sam, bez
    udziału żadnego motocyklisty.

  • 48. Data: 2013-09-18 09:45:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-17, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Niektórym motocyklistom istotnie tak się wydaje :)
    >
    > Tym niemniej mam obawy, że ten "wywiad" dziennikarz napisał sam, bez
    > udziału żadnego motocyklisty.

    Nie to slowo wziales w uszy. Powinno byc: wywiad "dziennikarz" napisal sam
    :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200