  • 21. Data: 2013-09-17 09:26:14
    Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Marcin N pisze :

    > "Nie zapominajmy też, że motocykl, który posiadam, potrafi rozwinąć
    > sporą prędkość, ale też ma niebywałą zwrotność i o wiele krótszą drogę
    > hamowania niż samochody."
    >
    > Co to za bzdura z tą drogą hamowania?

    Prawdę mówi.
    Ma drogę chamowania od naciśnięcia hamulca do najbliższej przeszkody
    (na której się zazwyczaj zatrzyma, zamiast pociągnąć ją dalej jakby
    zrobił to samochód)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Skocz mi. -- Pszemol na propozycję przeczytania FAQ pnc.

  • 22. Data: 2013-09-17 09:40:27
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-09-17 09:26, Sławomir Szczyrba pisze:

    > Ma drogę chamowania

    To od chamskiego zachowania na drodze?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 23. Data: 2013-09-17 09:53:04
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-17 04:29, m...@i...pl pisze:
> [...]
    motor__musze_jechac_szybko_.html

    > Głębszy. Nie zrozumiesz.

    To chyba nawet lepiej :>

  • 24. Data: 2013-09-17 10:05:33
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Roman Stachowiak nie tuman, nie da się wytępić!
    > To od chamskiego zachowania na drodze?

    Jak sama nazwa wskazuje.

    Sławek (i poszedł się schować ze wstydu pod kamyczek)
    --
    ________
    _/ __/ __/ Na Trygława i Swaroga! Co to jest?!! - Mirmił

  • 25. Data: 2013-09-17 10:14:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 01:06:24 +0200 osobnik zwany PlaMa napisał:

    > Ja pierdolę... kto płodzi takich debili? Taj boże że wyjebie w drzewo
    > zanim przekaże te ułomne geny dalej :/

    mówisz o wrzucającym te gnioty sezonu ogórkowego to?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2013-09-17 10:24:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2013-09-16, Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> wrote:

    > Piszę pierdzieć, bo żadne inne określenie nie przychodzi mi na dźwięk
    > tych dwusuwów.

    Ty to chyba jestes dwusuw...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2013-09-17 10:43:14
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-09-17 10:24, AZ pisze:
    > ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]

    > Ty to chyba jestes dwusuw...

    A dwusuw to co, gorszy silnik? Widać jak oszołomstwo motorkowe obraziło
    się na tą sugestię :D

  • 28. Data: 2013-09-17 10:55:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 10:43:14 +0200 osobnik zwany Tomasz
    Wójtowicz napisał:

    > A dwusuw to co, gorszy silnik?

    nie dość, żę wykazujesz ignorancję

    > Widać jak oszołomstwo motorkowe obraziło
    > się na tą sugestię :D

    to jeszcze usiłujesz innych obrażać

  • 29. Data: 2013-09-17 10:59:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-17, Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> wrote:

    > A dwusuw to co, gorszy silnik? Widać jak oszołomstwo motorkowe obraziło
    > się na tą sugestię :D

    Lepszy. Nikt sie nie obrazil, tylko jak sie o czyms nie ma zielonego pojecia
    to lepiej zamilknac...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2013-09-17 11:09:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.09.2013 10:43, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > A dwusuw to co, gorszy silnik?

    Inny. Pod pewnymi względami nawet lepszy.

    Ale też dość charakterystyczny i tylko skończony dureń nie potrafi go
    prawidłowo rozpoznać.

    > Widać jak oszołomstwo motorkowe obraziło
    > się na tą sugestię :D

    Oszołomem jesteś ty. I na dodatek totalnym ignorantem. Zamilknij.