  • 11. Data: 2013-09-16 21:47:04
    Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 września 2013 20:06:00 UTC+2 użytkownik hikikomorisan
    napisał:

    [...]
    > Noooooo, jak taki przecinak wpierdoli sie w samochod to sie zatrzymuje
    >
    > niemal na miejscu.
    >

    > A jak sie tojotą wpierdolisz w peżota, to jedziecie razem i jedziecie, i
    >
    > jedziecie az sie zatrzymaja.
    >

    > MA debil-motorzysta racje, motor w czasie kolizji czolowej zatrzymuje
    >
    > sie duzo szybciej.

    Motor tak, ale motocyklista naogol nie - bo ma niepowtarzalna okazje podziwiac
    krajobrazy z lotu ptaka...

  • 12. Data: 2013-09-16 21:56:36
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 16.09.2013 20:40, tck pisze:

    > np tu
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3521356224
    > ;)

    hamulec z roweru z marketu. 99centów w hurcie. Na pewno daje radę to
    zatrzymać :)
    ToMasz

  • 13. Data: 2013-09-16 22:18:48
    Od: grzessiek <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-09-16 21:56, ToMasz pisze:
    > Na pewno daje radę to zatrzymać

    żeby zatrzymać najpierw musisz to rozpędzić:)

    g.

  • 14. Data: 2013-09-16 22:29:24
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.09.2013 t? <t?> napisał/a:
    > Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

    Stek bredni. Jak ktoś próbował jeździć szybko po zamkniętym
    obiekcie, to wie jak jest trudno. Takie coś mógł napisać
    ktoś kto co najwyżej "ścigał" się z kolegami. To wygląda
    na kolejną wyssaną z d... sensację dla klików i komentarzy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 15. Data: 2013-09-16 22:40:34
    Od: Raffaello <i...@o...something.else.ch>

    wrote:

    > Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?
    >
    > http://warszawa.gazeta.pl/

    warszawa/1,34889,14582804,Motocyklista___Mam_szybki_
    motor__musze_jechac_szybko_.html

    > http://kut.as/ka5j

    BYYYŁOOOOOOOOoooooooooooo......

  • 16. Data: 2013-09-16 22:52:42
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 09/16/2013 07:33 PM, t? wrote:
    > Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?
    >
    > http://warszawa.gazeta.pl/
    > warszawa/1,34889,14582804,Motocyklista___Mam_szybki_
    motor__musze_jechac_szybko_.html

    > http://kut.as/ka5j

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozrz%C4%85d_desmodromi
    czny ducati

  • 17. Data: 2013-09-16 23:02:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-16 22:52, m...@i...pl pisze:

    motor__musze_jechac_szybko_.html

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozrz%C4%85d_desmodromi
    czny ducati

    Chciałeś się pochwalić, że umiesz szukać w google, czy miało to
    jakiś głębszy sens?

  • 18. Data: 2013-09-17 01:06:24
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-16 19:33, t? pisze:

    > Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?
    > http://kut.as/ka5j

    Ja pierdolę... kto płodzi takich debili? Taj boże że wyjebie w drzewo
    zanim przekaże te ułomne geny dalej :/

  • 19. Data: 2013-09-17 04:29:05
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 09/16/2013 11:02 PM, Artur Maśląg wrote:

> [...]
    motor__musze_jechac_szybko_.html

    czny ducati

    > Chciałeś się pochwalić, że umiesz szukać w google, czy miało to

    Głębszy. Nie zrozumiesz.

  • 20. Data: 2013-09-17 08:32:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2013 20:06, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Właściwa do poziomu inteligencji tych, którzy kupują ścigacz, żeby
    > pierdzieć nim w mieście.
    >
    > Piszę pierdzieć, bo żadne inne określenie nie przychodzi mi na dźwięk
    > tych dwusuwów.

    Dwusuw to ty chyba masz w głowie. Od lat na Europę nie produkuje się
    dwusuwowych motocykli (no, może jakieś małe crossy i jakieś inne maleństwa).

    Poza tym chciałbym zwrócić uwagę, że to jest grupa o samochodach. Że
    inicjator wątku to idiota to jasne. Tylko po co tego dwuliterowego
    trolla dokarmiacie?