  • 1. Data: 2010-12-10 11:50:06
    Temat: 2000km z V8 ?
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    przeczytalem wlasnie o nowym amerykanskim super samochodzie.
    Potwor z 2000km (koni mechanicznych :) z V8 i 9,3 litra pojemnosci silnika.
    http://www.furious.pl/news2010/lipiec/dagger-gt.htm

    W niemieckim artykule pisza wrecz o 2500km
    http://ww2.autoscout24.de/bericht/us-boliden-auf-vey
    ron-jagd/die-ungeheuerlichen/4319/200340/
    przy uzyciu specjalnej mieszanki paliwowej i przyspieszenie do setki w 1,5
    sekundy.

    Ja sie pytam jak wyglada zywotnosc tak wyzylowanego silnika?
    Auto jest przewidziane na 2000km przebiegu czy jak?

    Masakra.... :)

    No i cena daggera. 1/3 ceny Veyrona (450k zielonych vs 1,2 miliona euro).
    Okazja po prostu...

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2010-12-10 11:59:28
    Temat: Re: 2000km z V8 ?
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    >
    > Masakra.... :)
    >
    > No i cena daggera. 1/3 ceny Veyrona (450k zielonych vs 1,2 miliona euro).

    Jakos nie wierzę że trakcja pozwoli przyspieszyc w 1.5 s do setki...
    Co innego napęd odrzutowy :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2010-12-10 12:28:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    topek wrote:

> [...]
    >
    > Ja sie pytam jak wyglada zywotnosc tak wyzylowanego silnika?
    > Auto jest przewidziane na 2000km przebiegu czy jak?

    Chwalą się że to ma pobić rekord na Nurburgringu... Pytanie czy mu
    paliwa w baku starczy na tę pętlę ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2010-12-10 13:18:59
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > przeczytalem wlasnie o nowym amerykanskim super samochodzie.
    > Potwor z 2000km (koni mechanicznych :) z V8 i 9,3 litra pojemnosci
    > silnika.
    km - kilometr
    KM - koń mechaniczny

  • 5. Data: 2010-12-10 13:34:51
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]

    > Masakra.... :)
    >
    > No i cena daggera. 1/3 ceny Veyrona (450k zielonych vs 1,2 miliona euro).

    Ciekawe jak oni zamierzają zapewnić trakcję no i jazda w deszczu mnie bardzo
    ciekawi. Wątpie czy to będzie lepsze od Veyrona.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2010-12-10 13:47:09
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.12.2010 topek <t...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > Ja sie pytam jak wyglada zywotnosc tak wyzylowanego silnika?
    > Auto jest przewidziane na 2000km przebiegu czy jak?

    To tylko ~200KM/litr, żadne cuda, a z turbo to już w ogóle. Inna sprawa że
    moc jak na auto w sumie spora i może zmielić/ukręcić wszystko dookoła silnika,
    co nie zostało do końca przemyślane.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 7. Data: 2010-12-10 13:58:40
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

> [...]
    ron-jagd/die-ungeheuerlichen/4319/200340/
    > przy uzyciu specjalnej mieszanki paliwowej i przyspieszenie do setki w 1,5

    A jak ta moc przeniesc na droge?
    No chyba, ze docelowo toto na gasienicach ma jezdzic...

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-12-10 14:31:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    ale rozróżniasz jednostki mocy od długości?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2010-12-10 14:33:43
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Gdyby nie to, że pojemność o 2 wiadra większa to by było lepiej niż w F1

    http://sport.onet.pl/f1/sprzeciw-ferrari-i-mercedesa
    -szykuja-sie-zmiany,1,4016927,wiadomosc.html

  • 10. Data: 2010-12-10 14:57:47
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 13:18, PH pisze:
    > Użytkownik "topek "<t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > km - kilometr
    > KM - koń mechaniczny
    Ty sie nie znasz :-) Z uwagi, ze w USA maja gorsze paliwo to moc ich
    autek jest podawana w km (czyt. konikach mechanicznych) a w Europie mamy
    KM (czyt. konie mechaniczne) :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde