  • Data: 2010-12-11 18:50:16
    Temat: Re: 2000km z V8 ?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Dec 2010 13:20:52 +0100, Kuba (aka cita)
    <y...@w...pl> wrote:

    > rozróżniasz emotikinki?

    Znaczy dowolna zbitka znaczków i nawiasów uzasadnia dowolną
    bzdurę?

    > A po drugie - nie wiem na ile sie orientujesz w motocyklach, ale prawie
    > 350KM i prawie 500Nm w jednośladzie, w dodatku wcale nie sportowym, tylko w
    > prawie nie skręcającym mastodoncie jest całkiem niezłym porównaniem.

    Nie rozumiesz. Rzecz nie tylko w okiełznaniu. Chodzi o to, że
    skrzynki na 500Nm są. Ale o takie na 1000-1500+Nm, które do tego
    nie ważą tyle co samochód, to już trochę trudniej. Podobnie
    oddać do otoczenia 1MW, a ponad 3MW bez wożenia ze sobą cysterny
    na wodę to też spora różnica.

    Ilość problemów do rozwiązania nie wzrasta, wraz ze wzrostem
    mocy, liniowo.

    r.