-
1. Data: 2010-10-26 09:25:09
Temat: 2 operatorow i identyfikacja a wew.
Od: a...@p...pl
Czesc,
jaka centralka poradzilaby sobie z:
1: TP DDI 10 22 11111xx
2: Dialog DDI 10 22 33333xx
wew. xx
Centralka Platan Sigma - LCR wybral operatora 1 i dzwoni jako 22
11111xx, a jak wybierze operatora 2, to dzwoni numerem glownym. W polu
prezentacji numeru dla XX (numeru wew) jest koniecznosc wpisana
pelnego numeru, ktorym xx bedzie sie prezentowal na zewnatrz. I albo
wpiszemy numer z puli operatora 1 albo operatora 2.
Da sie to jakos obejsc? Aby centralka podstawiala wlasciwe numery
prezentacji, gdy wybiera danego operatora!!!
Centralka ma firmware sprzed 3 lat. Czy wymiana firmware'u cos zmieni?
Czy "inrzynierowie" z Platana nie widza problemu?
Jak to wyglada w innych centralkach?
To jest przyklad dla operatorow "tradycyjnych", ale jakby do tego
jeszcze podlaczyc bramka VoIP z ISDN S0 i to podlaczyc pod centralke i
u operotora wziac sobie a'la DDI to problem chyba tez wystapi, czyz
nie?
--
ThinkXtra
-
2. Data: 2010-10-26 09:46:36
Temat: Re: 2 operatorow i identyfikacja a wew.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w
> To jest przyklad dla operatorow "tradycyjnych", ale jakby do tego
> jeszcze podlaczyc bramka VoIP z ISDN S0 i to podlaczyc pod
> centralke i
> u operotora wziac sobie a'la DDI to problem chyba tez wystapi,
> czyz
> nie?
Ale tu operator moze byc bardziej ulegly i dorobic odpowiednia
translacje, bo pewnie juz nie jeden klient mial taki problem.
J.
-
3. Data: 2010-10-28 18:29:18
Temat: Re: 2 operatorow i identyfikacja a wew.
Od: "Dremka" <d...@z...gazeta.pl>
> jaka centralka poradzilaby sobie z:
>
> 1: TP DDI 10 22 11111xx
> 2: Dialog DDI 10 22 33333xx
>
> [ciach]
>
> Da sie to jakos obejsc? Aby centralka podstawiala wlasciwe numery
> prezentacji, gdy wybiera danego operatora!!!
Sprawdzilbym Slicana, pewnie da rade...
--
Dremka
-
4. Data: 2010-10-28 21:40:53
Temat: Re: 2 operatorow i identyfikacja a wew.
Od: a...@p...pl
On Tue, 26 Oct 2010 11:46:36 +0200, "J.F."
<j...@p...onet.pl> wrote:
>Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w
>> To jest przyklad dla operatorow "tradycyjnych", ale jakby do tego
>> jeszcze podlaczyc bramka VoIP z ISDN S0 i to podlaczyc pod
>> centralke i
>> u operotora wziac sobie a'la DDI to problem chyba tez wystapi,
>> czyz
>> nie?
>
>Ale tu operator moze byc bardziej ulegly i dorobic odpowiednia
>translacje, bo pewnie juz nie jeden klient mial taki problem.
ale winna jest centrala a nie operator!!! Ustalanie numeru do wyslania
do operatora powinna byc dokonane w momencie, gdy LCR(centrala)
wybierze dane lacze i poprostu do maski numeru dla lacza doda sie
sufiks numeru wew.
A jak ten problem jest rozwiazywalny w centralkach IP PBX, bo tez moze
wystapic !!!
--
ThinkXtra